Toreferrari Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 PS3-en vil ikke starte, når jeg trykker på startknappen begynner den oppstarten, men når den har stått på i noen sekunder begynner den og blinke rødt, pipe noen ganger og slår seg av... Noen som vet hva jeg kan gjøre?? Lenke til kommentar
Telcontar Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Den må nok på rep. Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 PS3-en vil ikke starte, når jeg trykker på startknappen begynner den oppstarten, men når den har stått på i noen sekunder begynner den og blinke rødt, pipe noen ganger og slår seg av... Noen som vet hva jeg kan gjøre?? Hvor gammel er den? Jeg fikset min selv, tok meg rundt en time, og den har virket prikkfritt i snart en måned:) Lenke til kommentar
Toreferrari Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Den er litt over et år.. Hvordan fikset du din?? Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 youtube, varmepistol, skrutrekker og kjølepasta.. Men dette er en av de første som kom, har ikke kvittering og garantien har vel gått ut. Ville kosta litt pluss laaaang ventetid å få den reparert, derfor prøvde jeg selv, med stor suksess. Iogmed at du har garanti så ville jeg levert den inn og prøvd å få en lånemaskin eller noe. Eventuelt kjøpe ny på elkjøp og bruke returordningen dems innen en måned Lenke til kommentar
Toreferrari Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Ok.. Tror ikke jeg vil gå så langt selv, jeg får vel levere den inn til rep.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå