Gjest trådstarter Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg var i oppturens land, men nå smallt det igjen..... Jeg har jo ikke tatt kontakt med han siden i fjor, og jeg har jo forklart han at jeg kontaktet han fordi jeg var lei meg, og fordi jeg hadde følelser. Trodde han kunne ha litt medlidenhet med meg i det minste. Jeg ba advokaten min prøve å deale ned summen så kjapt som mulig. Jeg vil ikke ha en rettsak med en uintressert mann. Advokaten min forstår at saken er vanskelig for meg, og tror at hvis jeg ikke betaler han en viss kompensasjon, så vil han stille i forliksretten. Hun synes beløpet er fullstendig urimelig. Jeg er ganske sinna nå. Er sånn at jeg holder på å bare gi opp alt..... Sitter å bare venter på hva som skjer, sitter å bare kjenner på følelsene mine. Føler at det skal mye til for at jeg skal komme over dette. Føler for å gi opp. Jeg var jo på vei i positive retninger i livet. Men så kom advokaten hans og sa at de ville ha pengene, 100 000 kroner.... Ikke nok med at han har ruinert meg følelsesmessig, så vil han ruinere meg økonomisk også. Og til deg lenger oppe i tråden: Ikke vær flau over å være trønder. Jeg dømmer ikke dere som mennesker selv om han er sånn. Men rart at et menneske kan gjøre meg så stresset og sint. Men det går jo på økonomien og følelsene løs. Og han kunne da gitt meg en sjanse til å slippe billigere unna, når han er så uintressert som han sier. serr, hvorfor skal du betale 100 000 kr for at du har pratet med han? skal jeg anmelde morra mi for at hu maser på meg? Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Jeg lurer på hva TS faktisk har gjort. Man får ikke slike beløp rettet mot seg fordi en person bare ikke liker deg lenger, det er tross alt snakk om en erstatningssum slik TS legger det frem. TS holder tilbake litt info om bakgrunnen for saken, men det er forståelig. Endret 10. februar 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Denne diskusjonen går da absolutt ingen vei. I alle postene skriver TS akkurat det samme, bare noe omformulert i hvert innlegg. Det virker ikke som om hun er ute etter en løsning på problemet overhodet, kun sympati, bekreftelse og å få lettet sitt hjerte. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Dette virket kjent gitt. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1172946&hl= Samme fyren kanskje? o.O Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Dette virket kjent gitt. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1172946&hl= Samme fyren kanskje? o.O Sikkert. Sportygirl er tross alt videns kjent for å lage et utall antall tråder om samme tema. Sukk. Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Dette virket kjent gitt. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1172946&hl= Samme fyren kanskje? o.O Med tanke på dette så er det vel godt mulig at den stakkars fyren som føler seg så trakassert at han må gå rettens vei faktisk har et poeng. Folk gjør jo ikke slikt - med de kostnadene og jobben det innebærer - bare for moro skyld. Endret 10. februar 2010 av Transponder79 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg har advokat. Hun synes beløpet er fullstendig urimelig. Men jeg orker ikke mer bråk i mitt følelsesliv. Så jeg har tenkt å betale 100 000, Hahahahahahaha. Jeg håper at dette er et troll, hvis ikke må personen over være skikkelig skadet. Hvis alternativ 2 stemmer, kan du sette inn 100.000 på min konto og bare sånn for sikkerhets skyld hvis du noen gang kommer i kontakt med meg? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ja snart vil dere ha 100 000 kroner på kontoene deres for at jeg skrev dette innlegget alle sammen hehehehhe Dette er sykt. Han kan jo kjøpe seg en bil for pengene. En splitter ny bil for 200 000 beløpet hvis jeg kontakter han en eneste gang med en feiloppringning igjen. Så jeg har sørget for å slette nummeret hans i telefonlisten på mobilen, samt mailadressen hans på mailen min. Et uhell, kan da bli en katastrofe! Dessuten er jeg ikke et problem for han. Jeg har ikke kontaktet han siden i fjor. Så jeg forstår ikke hvorfor han da må ruinere meg. Og såvidt jeg vet så tror jeg ikke han lider noe økonomiske tap , med at jeg sutret fordi han ikke ville snakke med meg, på noen meldinger. Før han gikk til advokat henvendte han seg til politiet. Men politet ville ikke ha med dette å gjøre. De oppfattet det ikke slik at han var plaget. , Hahahahahahaha. Jeg håper at dette er et troll, hvis ikke må personen over være skikkelig skadet. Hvis alternativ 2 stemmer, kan du sette inn 100.000 på min konto og bare sånn for sikkerhets skyld hvis du noen gang kommer i kontakt med meg? På forhånd takk. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Aldri i verden om man blir idømt noe slikt uten at det ligger noe mer alvorlig bak. Det er ikke forbudt å mase på folk. Enten skjuler TS noe for oss, eller så burde det ikke være noe problem å komme seg unna dette ublu kravet. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 jeg vurderer å lage en blogg om dette, så kan dere få kjennskap til hele historien om dere vil. Så kan dere se hvor sykt dette er, og hvor urimelig det har vært hele tiden. Og tilslutt: jeg hadde vært helt stille i det siste året så og si. Og jeg hadde nå ikke sagt og klaget til han med et eneste pip siden i fjor. Hvorfor skal han lage bråk av det gamle som skjedde i fjor.....? TÅPELIG. Jeg var glad og hadde funnet en ny en, men nå kuttet jo jeg han fordi jeg ble stresset av at han her ville ha penger av meg, selv om jeg hadde vært stille siden i fjor. Dette virket kjent gitt. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1172946&hl= Samme fyren kanskje? o.O Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Alt du skiver virker bare som ein vits. Hva med og gjøre noe av det du blir fortalt og gjøre i innlegga. Og vis det er helt seriøst, la folk på forumet få vite hele historien, da det er liten vits å spørre om hjelp når du holder tilbake så my informasjon. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Kjære trådstarter. Du har tatt opp denne problemstillingen før, og vi konkluderte med at vi ikke vil klare å gi noen gode svar på det du ønsker å få vite her på forumet, da ingen av våre brukere har kompetanse eller kjenner hele historien. Ber deg derfor vurdere hva du ønsker å evt få råd om av lekmenn, all den tid du har advokathjelp. Ellers kan det godt tenkes at en blogg kan gjøre susen - bare du passer på at du ikke skriver ting som kan være hets av andre personer o.l. Jeg velger å stenge denne tråden pga begrunnelsen min ovenfor. Alle som vil kan sende meg en PM om de har synspunkter på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg