nexus555 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Heisann. I det siste har jeg bla blitt veldig inspiret av den berømte barbershop stilen på 1950-tallet og diverse hår-kunst. Vurderer derfor nå på hvor vitt jeg skal klippe meg. Lurte på hva folk kan anbefale av frisører. I alle prisklasser. Områder jeg er ute etter er Oslo og Stavanger. Noen som vet hvem som er best i Norge på disse type hår-sveisene? Lenke til kommentar
jogurten Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 bryllkremsveis kan vel hvilken som helt frisør fikse,regner jeg med, men du må jo style det. sånne mønstergreier har jeg ikke peiling på. Lenke til kommentar
nexus555 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Jo, det har jo egentlig det. Frisøren klipper jo slik at du lett kan style håret slik. Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 I Oslo er det to steder som har spesialisert seg på 50-tallets sveiser. Det er frisøren som er befinner seg i Operapassasjen som jeg ikke kan navnet på, og så er det Billie Bang's Barbershop i Rathkes Gate. Sistnevnte er like ved Angel's Speed Equipment, så man kan kjøpe seg litt hårvoks der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå