Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når han/ hun ikke ønsker å ha mer kontakt...skuffelsen..

Gjest Guest_gjest_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_gjest_*

Vil dere si at det er naturlig å bli veldig lei seg, og møte "veggen", når en person du har hatt en emosjonell forbindelse med, skriver at han / hun ønsker overhodet ikke å ha mer med deg å gjøre, uten å ønske å si noe mer om hva det går i?

Foreks: etter at du har kost, hatt sex, og hatt det herlig med en person. Personen sier at du er den eneste han /hun vil ha. Og i neste øyeblikk sier vedkommende at han / hun ønsker overhodet ikke å ha noe med deg å gjøre.....

Vedkommende har sagt til meg at han bryr seg ikke om meg, driter i meg, og jeg får bare være så lei meg som jeg vil. Han gjør ingenting galt i å si at han ikke ønsker kontakt. Hva synes dere om dette? Tenk om det var dere... Noen som har opplevd noe lignende foreks.......

Jeg kom meg videre etter dette, men nå distanserer jeg meg fra han også. Jeg tør ikke å få emosjonelle følelser for han, og oppleve samme "smellet".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er helt naturlig å oppleve en følelsesmessig reaksjon av å bli dumpet, og de aller fleste vil oppleve det i løpet av en livstid. Noen dumpinger er værre enn andre, og noen er ikke like snille i dumpingen sin.

Men det er en av risikoene man støter på i denne ekstremsporten, kjærlighet. Og jeg vil si at de gode stundene gjør det verdt risikoen. ;)

Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Enig med deg smufstafa, og sjansen for å lykkes gjør det verdt risken også!

Nei, ikke alle som er riktig snille i dumpingen, men da er de noe en egentlig skal være glad man er kvitt også. Da er de feil. :)

Det er helt naturlig å oppleve en følelsesmessig reaksjon av å bli dumpet, og de aller fleste vil oppleve det i løpet av en livstid. Noen dumpinger er værre enn andre, og noen er ikke like snille i dumpingen sin.

Men det er en av risikoene man støter på i denne ekstremsporten, kjærlighet. Og jeg vil si at de gode stundene gjør det verdt risikoen. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...