AvIOn Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hei Skal kjøpe meg laptop nå, grunnet død stasjonær pc. Men har en del ting og tang på s-ata diskene mine som jeg gjerne vil ha over på laptoppen. Finnes det noen måte å få gjort dette på? Så enkelt som mulig hehe En slags overgang fra s-ata -> USB, en slags dockingstasjon for s-ata ? Håper på raskt svar fra dere Your special, Viktor. Lenke til kommentar
Solberg2k Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Slik du tenker på? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Noe slikt ja. Fannt noe på komplett som kan funke? Denne saken. Noen som vet? Lenke til kommentar
Anv Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 I teorien skal den være rett. (kjenner ikke til merket) Hvis du har eSata på din nye bærbare vil en docking med eSata gi deg mye bedre overføringshastighet. Du kan da bruke dine gamle HDD'er til backup for din bærbare. f.eks En av disse Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Noen som kan hjelpe meg å finne enkleste måte (trenger ikke å være så kjappt), å få flyttet innhold fra s-ata til En laptop, via USB? Trenger ikke å være kvalitet, skal kun brukes 1 gang. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Den du linket til på komplett er helt kurrant til dette Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Takk eksentron Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Skal bestille noen andre greier fra datakjeden, men siden dems er ganske knotete... Noen som vet hvoir jeg kan finne tilsvarende hos de? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 http://www.datakjeden.no/tromso/PartDetail...2598068;c:36116 På lager i Tromsø.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå