Gå til innhold

GoPro HD Hero

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg har ett og jeg har bare gode ord om det. Det er veldig god bildekvalitet i forhold til pris. (Går fint an å se på 48" hjemme). Jeg har mitt festet på hjelmen når jeg står på ski og det står veldig støtt og fint. 170graders bildevinkel er også veldig fett.

Anbefales!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg kan fint anbefale disse. Kjøpte meg 5 stk enheter og et lass med braketter som jeg skulle bruke til bil/motorsport.

Har foreløpig testet det på isbanekjøring i vinter, og lagt opp noen filmer:

Ligger fler under samme bruker.

Det er viktig å kjøre med den åpne bakplaten på kameraholderen til vanlig med bil, for å få best lyd.

Sugekoppene er noe av de beste jeg har sett noengang i den dimensjonen, og skal ettersom jeg har lest tåle rundt 55kg loddrett belastning. Det at det er gjort tester der kamera er montert 10cm ut fra bilsiden i ca 270km/t, det burde tyde på at det holder. Bare sørg for at stedet det blir satt på er fri for grovt smuss. Rullemalte biler er også et problem, siden kornstørrelsen gjør at det kommer luft inn under sugekoppen. Men sitter det først, så sitter det voldsomt! Man må virkelig ta "balletak" på den for å få den av, selv uten låsesplinten.

Mistet kamera ved noen tilfeller i vinter i ca 120-130km/t på en rullemalt bil, og ingen skrammer på husene. Kamera gikk hele tiden, uten problem :)

Kan varmt anbefale disse. Det finns også en fin acsessory side eyeofmine(dått)com

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...