abene Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nå kan du med Google Maps zoome inn på gatenivå på en rekke byer i Norge. Les mer Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Street-view er vel heller ikke først her til lands? Finn har jo hatt gatebilder blant annet her i trondheim en stund. Der kan man se et fint bilde av blant annet motorsykkelen min AtW Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Egentlig skjønner jeg ikkee kritikken. Google viser bare noe som en allikevel kan se ved å oppsøke området... Lenke til kommentar
frds Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det er jo et kult konsept. Lenke til kommentar
GSM Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 De har ikke sladdet nummerskiltet på bilen min, eller noen andre biler i gaten... Ellers er StreetView genialt Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 I tillegg skal det være enkelt å få uønskede bilder fjernet fra Street View. Dette kan nemlig rapporteres ved å klikke på "Rapporter et problem" nederst i venstre hjørne i Street View-bildet. Jeg lurer på om dette fungerer like teit som i Youtube. Der er det tilstrekkelig at noen få stk rapporterer en video så blir den fjernet uten at Youtube/Google i det hele tatt ser på den. Er de like late på dette området så kan man sikkert få slettet en hel by før de reagerer. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 I tillegg skal det være enkelt å få uønskede bilder fjernet fra Street View. Dette kan nemlig rapporteres ved å klikke på "Rapporter et problem" nederst i venstre hjørne i Street View-bildet. Jeg lurer på om dette fungerer like teit som i Youtube. Der er det tilstrekkelig at noen få stk rapporterer en video så blir den fjernet uten at Youtube/Google i det hele tatt ser på den. Er de like late på dette området så kan man sikkert få slettet en hel by før de reagerer. nå er det nok ikke snakk om fjerning av bilder, men sladding. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 I artikkelen står det "...enkelt å få uønskede bilder fjernet" Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Da står det nok feil i artikkelen. Du får ikke bilder fjernet uten videre, da skal du ha ekstremt god grunn. Men det blir nok sladdet. Lenke til kommentar
tapioko Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hva tenker dere om disse to luringer? ;-) blir de sladdet eller? :!: http://www.repubblica.it/esteri/2010/02/10...-2245985/1/?rss De var visst et sted i Bergen og ventet på google-bil for å bli fotografert!! Lenke til kommentar
Evert Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Sarpsborg has been visited as well: http://evert.meulie.net/856 Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Finn fant Google (og motsatt) Artig sak der de har fotografert hverandre Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Den røde bilen kom til lille Rakkestad i dag, det var jo litt moro! Enda fetere var det at jeg lå på hjul bak den, samt at jeg fikk lurt meg foran, hoppet ut av bilen og stilt meg i festlig positur. Får bare håpe jeg kommer med da.. De tok sikkert bare 1 runde? Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 Jeg trodde de kun tok sommerbilder... Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 16. mars 2010 Del Skrevet 16. mars 2010 (endret) Jeg bare antok at de filmet.. Ville jo vært surt, gledet meg til å se meg selv, jeg. Det var ting som kunne tyde på at de filmet. De kom fra en gate som det ikke er vits i å kjøre gjennom, og da det smatt en buss inn foran så kjørte de med god klaring til den. Men det er fremdeles mye snø og møkkete brøytekanter, ikke optimalt vil jeg tro. Får vente å se.. Endret 16. mars 2010 av toro2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå