InToRv Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Du kan starte med å drite i hva absolutt alle har skrevet i denne tråden =) Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 kommer sjalusien Jeg ville ikke hatt deg i noen som helst kategori tror jeg. Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Det blir som å unnskylde sin egen overvekt med at man har tung beinbygning Haha Er forskjell på å være litt kraftig enn å ha spist seg til overvekt da Dessuten kan det være andre grunner til mangel på trening Lenke til kommentar
Gjest Livrig Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Alle mennesker søker bekreftelse hele tiden, og vi gjør det på ulike måter. Vi kan få det gjennom flørting, vi kan be om det og vi kan kritisere andre. Det er bare noen eksempler. Spørsmålet mitt blir jo da til dere som kritiserer dette innlegget, søker dere virkelig noe mindre bekreftelse enn hun som startet tråden? Hun er i det minste ærlig, "jeg tror jeg er sånn, kan noen bekrefte/avkrefte?" Jeg har hatt for mange kvinner i mitt liv som har vært motsatt, de tror de er der de skal være og slutter å søke. Jeg syntes det var et ærlig innlegg, og hvorvidt det stemmer eller ikke det du skriver er ganske uvesentlig. Du har gitt av deg selv, åpnet opp og startet en aksept av forandring. Det er stort det! Veldig spennende er det også! Lenke til kommentar
Ferendaz Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Det blir som å unnskylde sin egen overvekt med at man har tung beinbygning Haha Er forskjell på å være litt kraftig enn å ha spist seg til overvekt da Dessuten kan det være andre grunner til mangel på trening Hvis det får deg til å sove bedre om natta så.. ;* Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hvis det får deg til å sove bedre om natta så.. ;* Ja, det gjør det, faktisk <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå