gangstap Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nå står valgets kvaler mellom plasmaen Samsung PS50B551 og Samsung LE46B535. Plasmaen B551 skal da oppgraderes i servicemenyen til B650 (se AVforum for hvordan) Har pr.idag en Samsung LE40R88. TV-en skal hovedsaklig brukes til film via (PS3) og spilling, samt litt tv-titting. Det jeg er mest redd for er IR på plasmaen. Kom gjerne med positive og negative innspill på LCD-en vs plasmaen. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Nå står valgets kvaler mellom plasmaen Samsung PS50B551 og Samsung LE46B535.Plasmaen B551 skal da oppgraderes i servicemenyen til B650 (se AVforum for hvordan) Har pr.idag en Samsung LE40R88. TV-en skal hovedsaklig brukes til film via (PS3) og spilling, samt litt tv-titting. Det jeg er mest redd for er IR på plasmaen. Kom gjerne med positive og negative innspill på LCD-en vs plasmaen. Nå vet ikke ikke noe særlig om den andre TVen, men selv sitter jeg med PS50B551, og må si det er en herlig TV på alle måter! Først og fremst har den et herlig bilde, og jeg tviler sterkt på at man får noe bedre bilde til under 10.000. Jeg har brukt den mye til blu-ray og spilling, og har kun merket til midlertidlig innbrenning. Du bør nok beregne en 10 minutters hvitvask av TVen etter en 1-3 timers spillefilm, litt slitsomt men det funker. Var også litt skeptisk til plasma pga dette, men må si jeg angrer ikke et sekund, større og bedre TV til den prisen skal man lete lenge etter. Ikke nok med det har også TVen et sinnsykt digg design! Beste kjøpet jeg har gjort på lenge for min del(hvem hadde for et par år siden trodd man fikk en FullHD 50" tommers stilren Samsung TV til 8 lapper i 2009/10!) Endret 12. februar 2010 av MrLG Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 LE46B535 er en søpla-tv. Hold deg for all del unna. Rølpete bilde, elendig bildebehandlig, nei, fysj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå