fjarle Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 ... og muligens ny Android-versjon? Les mer Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Telefonen er grei, men jeg likte ikke Android. Får de inn et fornuftig os så skal jeg heller kjøpe en. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg vil bare legge til at denne prosessoren er så kjapp at den også brukes i små bærbare PCer (minibærbare) og blant annet kan vise full HD (1080p) video. Det er slett ikke småtterier for å være en mobiltelefon. Lenke til kommentar
:chribruu Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Problemet for sånne kjappe cpu'er i mobilen er vel at de må vente mye på les/skriv til treg RAM, SD og NAND. Det antyder iallefall noen benchmarks på HD2 på. Så der har produsentene noe å gjøre. Lenke til kommentar
Zoni Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Telefonen er grei, men jeg likte ikke Android.Får de inn et fornuftig os så skal jeg heller kjøpe en. Hva er det du ikke likte med Android? Overgår alt av andre platformer IMO spesielt med HTC-sense Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg har prøvd google sin egen, og jeg har selv en hero liggende her en eller annen plass. Jeg liker ikke GUI Programvareutvalget Ressursbruken til programmene (og kravet på tilganget til telefonfunksjonener på en god del programmer) Dybden på menyene (faller delvis under GUI). Respons. Smaken er som baken, men jeg likte ikke Android, mulig det blir bedre med tiden, men en så lenge foretrekker jeg Symbian, WindowsMobile og Apple sitt iphoneOSX. Lenke til kommentar
robertaksland Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Har prøvd Android, men har mistet mer og mer sansen for det. Jeg har troen på ekte, åpne operativsystemr. De spesiallagde OS'ene som WinMo, IphoneOS, Android og Symbian kommer til å forsvinne til fordel for ekte Linux. Min neste telefon blir en ekte Linux-variant, uten begrensninger. Nokia N900 med Maemo. Per i dag er dette en telefon for datafriker som vil ha ekte bærbar PC i mobilformat, og det er jo akkurat det jeg er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg