hermok Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Kjøpte ny harddisk til en latitude D531. Får "starte i safe mode OSV" meldingen, men uansett hva jeg prøver så får jeg først windows logoen og så vidt en blåskjerm før den starter på nytt. Hva kan jeg gjøre? HVordan får jeg stoppet opp på den blåskjermen så jeg kan se evt feilmelding? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Trykk F8 under oppstart og velg "Deaktiver automatisk omstart ved systemfeil" så du får til å se feilkoden. Lenke til kommentar
hermok Skrevet 15. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2010 (endret) Trykk F8 under oppstart og velg "Deaktiver automatisk omstart ved systemfeil" så du får til å se feilkoden. UNMOUNTABLE_VOLUME_DISK Virker som harddisken ikke er skikkelig installert, men den sitter godt. Endret 14. mars 2010 av hermok Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Prøv chkdsk fra Recovery Console. http://www.computerhope.com/issues/ch000630.htm Lenke til kommentar
hermok Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Virker som harddisken har en fysisk skade. Noen mulighet for å tvinge den igang? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Hvis du har kjøpt ny disk og den ikke fungerer, så reklamerer du til selger og får en ny. Lenke til kommentar
hermok Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Kjøpte den på Ebay. Jobber med saken,men er det noe mulighet for å redde det som er på den? Lenke til kommentar
PerB Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Har den nye harddisken virket i maskinen? Er korrekte drivere installert? Lenke til kommentar
hermok Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 Ja fikk den i gang før etter den har stått å prøvd en stund, men ikke nå lengre. Driverene skal være i orden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå