Gå til innhold

CD-brenning

jaha

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg satte ned hastigheten på brenninga, og da fungerte CD-en helt uten hakk!! Takk for tipset. Da lurer jeg bare på en ting: CD-R platene jeg brente på var støttet opp til 24x stod det, mens topphastigheteten på brenneren min er bare 12x. Hva kan det skyldes at CD-ene hakker da? Er det noe feil ved brenneren min eller CD-ROM-en min?

Lenke til kommentar

dersom du har burnproof så lager den et lite hakk ver gang den settes inn, altså når maskinen ikke klarer¨å levere nokk filer til brenneren, disse hakkene kan enkelte cdspillere stoppe med, siden du satt ned hastigheten fikk cdbrenneren nok filer og dermed ble det ikke noen hakk,

Stemmer teorien min?

Lenke til kommentar

Quote:

On 2002-01-29 14:17, -JKJ- skrev:

dersom du har burnproof så lager den et lite hakk ver gang den settes inn, altså når maskinen ikke klarer¨å levere nokk filer til brenneren, disse hakkene kan enkelte cdspillere stoppe med, siden du satt ned hastigheten fikk cdbrenneren nok filer og dermed ble det ikke noen hakk,

Stemmer teorien min?

Den tror jeg kan stemme ja. Jeg kjøpte akkurat nye plater til 17 kr stk. så jeg tror ikke det er platene. Takk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...