jaha Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Når jeg brenner musikk CD-er på min Plextor brenner, så hakker CD-ene.jeg bruker WinOnCd til å brenne. Jeg bruker cd-copy. Hva kan det ha seg? Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 det er pga du ikke har lov å kopiere musikk CD-er.. fyyyy Lenke til kommentar
byggeren Skrevet 28. januar 2002 Del Skrevet 28. januar 2002 Prøv å sette ned brennehastigheten. Noen plater egner seg ikke til å brenne på full hastighet. På musikkCDer kan dette resultere i hakkete lyd på platene. Lenke til kommentar
jaha Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Jeg satte ned hastigheten på brenninga, og da fungerte CD-en helt uten hakk!! Takk for tipset. Da lurer jeg bare på en ting: CD-R platene jeg brente på var støttet opp til 24x stod det, mens topphastigheteten på brenneren min er bare 12x. Hva kan det skyldes at CD-ene hakker da? Er det noe feil ved brenneren min eller CD-ROM-en min? Lenke til kommentar
kjelligeek Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 Det er nok bare cd-r platene dine som det er dårlig kvalitet på!! Kjelli Lenke til kommentar
-JKJ- Skrevet 29. januar 2002 Del Skrevet 29. januar 2002 dersom du har burnproof så lager den et lite hakk ver gang den settes inn, altså når maskinen ikke klarer¨å levere nokk filer til brenneren, disse hakkene kan enkelte cdspillere stoppe med, siden du satt ned hastigheten fikk cdbrenneren nok filer og dermed ble det ikke noen hakk, Stemmer teorien min? Lenke til kommentar
jaha Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 Quote: On 2002-01-29 14:17, -JKJ- skrev:dersom du har burnproof så lager den et lite hakk ver gang den settes inn, altså når maskinen ikke klarer¨å levere nokk filer til brenneren, disse hakkene kan enkelte cdspillere stoppe med, siden du satt ned hastigheten fikk cdbrenneren nok filer og dermed ble det ikke noen hakk,Stemmer teorien min? Den tror jeg kan stemme ja. Jeg kjøpte akkurat nye plater til 17 kr stk. så jeg tror ikke det er platene. Takk Lenke til kommentar
jaha Skrevet 29. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2002 vet du om noe som kan fjerne den hakkinga da burn-proof settes inn da? Oppdatering eller noe sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå