Gjest Guest_Jente20_* Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg får av og til orgasme i søvne. Jeg drømmer, og merker jeg blir så opphisset at orgasmen bygger seg opp, og jeg våkner i det jeg kommer. jeg rører ingenting eller noe, den bare kommer av seg selv. Må drømme at jeg har sex osv da. Flere som opplever dette? Lenke til kommentar
JerkenovDecoq Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg tror så og si alle gutter ihvertfall har opplevd minst en gang "våte drømmer", dvs få utløsning i søvne fra seksuelt opphissende drømmer, og så våkne med kliss i underbuksa. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg tror så og si alle gutter ihvertfall har opplevd minst en gang "våte drømmer", dvs få utløsning i søvne fra seksuelt opphissende drømmer, og så våkne med kliss i underbuksa. Ikke jeg. Har aldri hatt erotiske drømmer heller. Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg tror nok det er mye sjeldnere at jenter får orgasme i søvne enn gutter. Er jente selv og har aldri opplevd dette. Kjenner ingen andre som har det heller. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 er vel ikke det du først sier til folk heller tho? Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Nei, men har jo noen venninner der vi snakker om sex og diverse, og det har aldri blitt nevnt. Dessuten sier jeg ikke det jeg gjør bare basert på egne erfaringer, det er jo kjent at gutter har våte drømmer i puberteten. Men jenter blir ikke så ofte nevnt under dette temaet. Lenke til kommentar
Right Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Har sett en del tråder på kvinneguiden.no om dette, og det er visst ikke uvanlig. Har opplevd det selv også, flere ganger. Lenke til kommentar
Inglebert Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hm.. kanskje bare jeg som er uheldig da.. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Huh. Er gutt jeg, og aldri hatt en såkalt "våt" drøm. Drømmer om sex, ja, men aldri fått orgasme mens jeg sover. Det er bare nedverdigende løgner fra The Man for å kunne fremstille gutter som kåtpeiser som bare tenker sex - selv i drømme! Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det er nok helt normal for dere jenter, akkurat som at det er helt normalt for oss gutter. Lenke til kommentar
8086 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Jeg tror nok det er mye sjeldnere at jenter får orgasme i søvne enn gutter. Er jente selv og har aldri opplevd dette. Kjenner ingen andre som har det heller. Vel, jeg kjenner heller ingen andre som har fått det (og jeg er gutt), men jeg vet allikevel at jeg ikke er alene om å ha opplevd det. Og jeg vet om flere jenter som har fått orgasme i søvne. Tror den enkle grunnen til at det er mer kjent at menn opplever det er at "resultatet" er såpass konkret ... Nå er det jo faktisk en del jenter som ejakulerer også, men det påkrever vel stimulering av g-punktet, så vidt jeg har forstått, og det er det jo lite av i søvne Endret 11. februar 2010 av 8086 Lenke til kommentar
runela Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Er ikke unormalt og få slike drømmer har jeg lest/sett/hørt. Men aldri opplevd og fått orgasme i søvnet nei. Eller våte rømmer som det så fint heter. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det 8086 sier er nok rett. Tror mange flere jenter har kommet i søvne, men det finnes bare ikke noe bevis da det ikke ikke er så normalt for jenter å ha noe fysisk bevis slik gutter har Lenke til kommentar
delfin Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 En eks av meg fortalte meg at hun hadde drømt at hun var på do og tisset og våknet av orgasme. Det skjedde visstnok flere ganger. Litt merkelig akkurat den, men generelt tror jeg absolutt ikke det er uvanlig Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg har ikke det problemet. Men sliter ofte med ereksjon om nettene. Pleier å gjøre jobben selv vel å merke - men det blir fort mye kliss og svette når man holder på slik 2-3 ganger hver eneste natt. Lenke til kommentar
T.O.E Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) *slett* Endret 10. februar 2011 av T.O.E Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Hjernen er kraftige saker.. orgasmen er jo en reaksjon på signaler hjernen mottar fra nervene. Om hjernen din lurer seg selv til å tro at signalene er der, selv om de bare er en drøm, fantasi eller lignende så er det nok til å få en ekte orgasme. http://www.medindia.net/patients/lifestyle...rgasm-types.htm @ fantasy orgasms Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 me want me want Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg