Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Skjønner ikke hva han vil

Anbefalte innlegg

Det omhandler nettdating, ja. Jeg begynte å snakke med en fyr for ca 3 uker siden. Vi har snakket nesten hver dag, og har timeslange samtaler om alt og ingenting. Han sier hele tiden at jeg er pen, og at jeg kan få hvem jeg vil, og virker veldig positiv til meg. Vi bor ikke langt unna hverandre, og har utveklset numre og alt.

Selv om jeg har tatt initiativet til å si hei de fleste gangene, så har han gjort det noen ganger selv også. Men likevel skjønner jeg ikke hva han vil. Vi flørter konstant, og kan til og med forekomme ganske dype samtaler.

Jeg har nevnt flere ganger om vi skal møtes, men av en eller annen grunn føler jeg han feier det vekk. Han fører samtalen videre på noe annet, uten at vi har komt fram til noe. Han er en utadvendt og veldig kjekk type og hadde turt å være med meg, så jeg vet at det ikke er grunnen til at han ikke vil være med meg. Men jeg skjønner ingenting..

I sted sa han at han måtte legge seg (og kalte meg til og med skatt, har kalt meg darling også, og skrevet suss i stedenfor klem på meld.), så sa jeg god natt, men han frakoblet seg bare uten å svare.

I tillegg er han fremdeles online på datingsiden hele tiden, og var til og med online ETTER han var logget av msn og skulle legge seg. Greit at han fremdeles er på nettsiden, men jeg føler vi har så utrolig god connection, og jeg merker han ikke snakker med noen andre enn meg på msn (svarer fort etc.) Så jeg skjønner ikke helt hva han gjør der fremdeles...

Hjelp, noen? Jeg liker han veldig godt, men vet ikke helt hva jeg skal gjøre rett og slett...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vanskelig å si akkurat hva han vil. Det er veldig lett å være selvsikker og utadvendt på nett, men kanskje han er sjenert i det virkelige liv og er litt nervøs og redd for å møte deg?

Han har i hvert fall en interesse av deg. Akkurat detaljene vil være umulig å si før du har møtt han.

Datingsidene kan ha en timeout periode på påloggingen. Hvis han f.eks. bare har lukket vinduet som siden var i, uten å trykke på logg ut-knappen vil han stå som pålogget helt til han blir automatisk logget ut for inaktivitet. Den automatikken kan være på alt fra 15 til 60 min alt etter innstillingene på siten. Så at han står som pålogget på den siden skal du ikke legge for mye i. :)

Fortsett å push på med å få til et møte. Og i stedet for å spørre om dere skal møtes en eller annen gang, kom med konkrete tidspunkt, så han har noe å forholde seg til. Lettere å fjase bort "en eller annen gang" enn "Lørdag kveld"

lykke til :)

Lenke til kommentar
Vanskelig å si akkurat hva han vil. Det er veldig lett å være selvsikker og utadvendt på nett, men kanskje han er sjenert i det virkelige liv og er litt nervøs og redd for å møte deg?

Han har i hvert fall en interesse av deg. Akkurat detaljene vil være umulig å si før du har møtt han.

Datingsidene kan ha en timeout periode på påloggingen. Hvis han f.eks. bare har lukket vinduet som siden var i, uten å trykke på logg ut-knappen vil han stå som pålogget helt til han blir automatisk logget ut for inaktivitet. Den automatikken kan være på alt fra 15 til 60 min alt etter innstillingene på siten. Så at han står som pålogget på den siden skal du ikke legge for mye i. :)

Fortsett å push på med å få til et møte. Og i stedet for å spørre om dere skal møtes en eller annen gang, kom med konkrete tidspunkt, så han har noe å forholde seg til. Lettere å fjase bort "en eller annen gang" enn "Lørdag kveld"

lykke til :)

Han sier selv at han ikke er sjenert i virkeligheten, og det tror jeg på. Han virker absolutt ikke som den sjenerte typen. Og det med timeout på datingsiden vet jeg ikke om stemmer. Jeg sjekket det, da jeg var logget inn og trykket vekk vinduet, og hentet siden igjen, så var jeg logget ut.

Det med å pushe liker jeg ikke helt, jeg føler at hvis han har avvist meg en gang, så vil han ikke være med meg, enkelt som det. Jeg liker ikke være med folk jeg VET egentlig ikke har så lyst. Da blir jeg bare enda mer nærvøs (jeg er ganske sjenert fra før), og føler jeg ikke har noe å bevise.

Men nå har han ikke direkte avvist meg da.. men det var vel litt sånn jeg tok det når han bare ignorerte temaet.

Men takk for svar :)

Lenke til kommentar
a) Han vil ikke forhaste seg av en eller annen grunn

b) Han har lavere selvtillit enn det virker som

c) Han er ikke singel

Han skal til militæret i mars, så jeg kan jo skjønne hva han evt tenker. Men han har sagt flere ganger "når vi ser hverandre før mars"..

Mulig han har lavere selvtillit, jeg vet ikke.

Jeg er ganske sikker på at han er singel. Vi har snakket om kjærester og alt sånt. Og han har hatt 2 veldig seriøse (og sier han er sånn som holder seg til én person)

I går når vi snakket sammen svarte han veldig kort og uten smilyes.. går bare nedover dette..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...