Snatch Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 ..and pumps Har installert settet nå med ett lite problem, pumpen lekker ca 1dl i timen er det jeg som har gjort noe feil her? det er ikke kobblingene det lekker men midt under pumpen jeg montert radiatoren i vinduskarmen så jeg har 28 load på en XP 2800 (UK) og er veldig fornøyd (ser man bort i fra at pumpen lekker). Lenke til kommentar
picachu Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Har du postet spørsmålet i forumet til Asetek ? Større sjangs å få svar der. http://forum.vapochill.com/index.php?s= Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Send den inn der du kjøpte den og be om en ny pumpe. Lenke til kommentar
Snatch Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 regner med det er ett "fredagsprodukt" fra asetek, eventuellt fått seg ett støt i frakten, skal sende den tilbake til microplex i dag så får man se hvor lang tid det tar for jeg får opp PCn min igjenn, kunne jo alltids ha fiksa det med litt locktite men syns ikke det blir riktig Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Er det ikke der du bare kan skru opp, og surre litt gjengeteip på? Gjort på 1 minutt, koster deg 0,01 øre eller no. Lenke til kommentar
Snatch Skrevet 5. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2003 jo det kan jeg men vil ikke ødelegge for garantien om det ikke ble tett, eller feilen lå en plass det ikke gikk å reparere Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 jaja, gjør som du vil. Men ikke klag til meg når du sitter og venter på at pakken skal komme fram Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Send hele dritten tilbake. :smile: Lenke til kommentar
Hjelper'n Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 kjeft dem huda full, sei "dinne dritten av ett møkka sett ska ej f*** ikkje ha, send pakken til dem, uansett om de godtar det eller ikkje, pakk driten skikkelig dårlig inn........merk pakken med "Søppel" vist de ikke vil bytte dritten så kjefter du litt til, sei at du f*** ikkje skal ha nokke so dårlig å kreve å få tilbake pengene, ellers så går du til TV2.. bruke å funke, vist du ser på "TV2 hjelper deg" avogtil... Sorry for at ditte kansje va litt useriøst, men berre litt sint på bruder'n no.. Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 kjeft dem huda full.... Legg noen "I know were all of you at Asetek live" - lapper i pakka og. Lenke til kommentar
picachu Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Tullinger. Sjekk forumet til Asetek.. her er ett av svarene dem ga en uheldig kunde Hey Aviator, Sorry about your trouble - you will of course get a new one free of charge, and we will contact you directly about this. In the meantime grab a soldering iron and connect a wire between the two points where the trace is burned and you will be up running again __________________ Kind regards, asetek Inc. Sånn service finner du ikke ofte, så slutt å rakke ned på bedrifter/folk som dere ikke har peiling på !! Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Hvis du legger merke til -merkingen skjønner du nok at det var IRONISK ment. Jeg synes personlig Asetek har veeldig bra kundeservice. Har snakka med folk på tlf og greier, (plexitoppen til kameraten knuste når jeg mista blokka hans i bakken), og jeg fikk snakke med sjefen som følte med meg og han sa de kunne sende en ny topp kostnadsfritt mot 50,- i posto som forhåndsbetaling. Det er service det! Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Bør jeg sende radiatoren min direkte til asetek da istedefor å sende til databutikken? da jeg fikk den var vifta som sto på den knekt, og nå i går begynte det å lekke inni radiatoren. Lenke til kommentar
Snatch Skrevet 6. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2003 var ett par småting som irriterte meg, Den ene ringen som skal klemmes rundt 12mm slangen var alt for slakk, her skulle de heller ha brukt slangeklemmer eller den fiffige løsningen som de har brukt ellers i systemet Feste for Hammer nederst til venstre på CPU blokken måtte sages bort og jeg har Asus A7N8X Deluxe, ikke noe stort problem Festemekanismen fra den sugekoppbraketten til pumpen var litt løs, kan være kilde for lit unødvendig støy Stive slanger Ellers var det ingenting å klage på, enkelt å sette opp. lave temperaturer, bare velstand Lenke til kommentar
|okk^ay Skrevet 6. juni 2003 Del Skrevet 6. juni 2003 Bør jeg sende radiatoren min direkte til asetek da istedefor å sende til databutikken? da jeg fikk den var vifta som sto på den knekt, og nå i går begynte det å lekke inni radiatoren. Hør med Asetek først. Jeg ville nok ha gjort det. DB.com vil nok si at du ødela vifta selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå