Gå til innhold

Kamptråd - Aston Villa VS Manchester United


kandinsky

Anbefalte innlegg

Snikaz: Vi må bare leve med slike kommentarer....

 

Kan du forsvare det der? Seriøst. Og jeg skrev kanskje litt overdrevet men er det så jævla rart da. Helvetes IDIOT er han vel for det der, kan du seriøst være uenig i det?

Herregud da.. Scholes har 4 av de der hver kamp..

 

Gjerne vis meg 4 av de tidlig i en kamp der det er rolig ellers. Av DE. Greit om Nani har to "dumme" taklinger og får to gule osv men en hodeløs en uten noen slags grunn etter 30 min på bortebane mot Villa (når han attpåtil er i form) er uforsvarlig. Skjønner ikke hvordan folk holder seg rolige. Det er vel bare meg da.

 

Giggs virker rett og slett sliten eller noe..

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snikaz: Vi må bare leve med slike kommentarer....

 

Kan du forsvare det der? Seriøst. Og jeg skrev kanskje litt overdrevet men er det så jævla rart da. Helvetes IDIOT er han vel for det der, kan du seriøst være uenig i det?

Så du er enig i dette

Har ingen kvaler om Nani er ute av troppen for godt hvis vi taper denne kampen nå
?

 

 

EDIT: NEi jeg tenkte ikke på innlegget ditt tc47 om du trodde det.

 

Nei, jeg er ikke enig i det. Rooney trengte også tid for å komme over dumme taklinger osv. Det var kanskje litt grusomt sagt det der ja.

 

Ut med Giggs, please.

 

Har blitt sånn 2. omgang spiller han... hehe.

Lenke til kommentar
Tc: At du kan komme med noe sånt nå er utenfor min fatteevne. Fin takling, som dessverre ser så mye styggere ut ved første øyekast enn den egentlig var. Klart ball først, og bare uflaks som gjør at foten sklir av ballen og treffer Petrov. Maks uflaks, og en dommer som bare kan gå hjem å legge seg

 

?? Fin takling.......? Holy shit... Vet ikke hva jeg skal si.

 

Hva holder Giggs på med... tar half time nå.

Lenke til kommentar
Rooney jobber bra uten ball i dag - er nesten alltid spillbar.

 

Må bare si det igjen.

 

Helt enig. Han er Gud.

 

Chelsea leder borte mot Everton. Jajajaja.

 

Det som gjør så vondt er at jeg var SIKKER på seier før Nani gjorde det, vi hadde full kontroll OG fikk lit flaks for å utligne et ufortjent Villa-ledelse. Er så frustrerende. :(

Lenke til kommentar
Tc: At du kan komme med noe sånt nå er utenfor min fatteevne. Fin takling, som dessverre ser så mye styggere ut ved første øyekast enn den egentlig var. Klart ball først, og bare uflaks som gjør at foten sklir av ballen og treffer Petrov. Maks uflaks, og en dommer som bare kan gå hjem å legge seg

 

?? Fin takling.......? Holy shit... Vet ikke hva jeg skal si.

 

Hva holder Giggs på med... tar half time nå.

Fin i den forstand at han traff ball, og heller ikke gikk inn med begge beina (?). Fallet til Petrov bidro i stor grad til at det så veldig stygt ut. Gult kort kan forsvares, men vi ser bortimot like taklinger i hver kamp.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...