Gå til innhold

Kamptråd - Aston Villa VS Manchester United


kandinsky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
FUCK OFF NANI. GET THE FUCK OUT OF MY FACE.

 

BORTEBANE MOT VILLA. BORTEBANE. EN AV DE VANSKELIGSTE KAMPENE I PL. ETTER 29 MIN. GET OUT OF MY FUCKING FACE YOU SHITFUCK RETARD.

Så begynner den fuck off greia igjen da... Nani har vært en av våre beste og her tok han faktisk ballen, skjerp deg.

 

Har ingenting å si at han tar ballen der. Han ØDELEGGER kampen på unødvendig vis, og han HOPPER inn. INGEN tvil om det, bare vent på FA som sier at det er 3 kamper du. Det er rødt kort, og det er etter 30 min på bortebane mot Villa. Jeg sier fuck off ja.

jaja, om dette er din måte å reagerer på når spillere får rødt kort er det greit, jeg synes hvertfall det blir litt drøyt å si "FUCK OF NANI. GET THE FUCK OUT OF MY FACE"

 

Nei, det går an på situasjonen man får rødt i og hvordan man gjør det. 30 min, bortebane, mot laget som har sluppet inn minst mål i hele PL osv, når det ikke er en "sånn" kamp en gang? Når han er i form, når vi nettopp har scoret 1-1... også gjør han det. Det var ikke en viktig takling, last man osv osv heller så.... ja. Provoserende som faen, spesielt når du ikke elsker spilleren fra før av...

Lenke til kommentar
Helt uforståelig av Nani. Det er ikke rødt, men samme faen. Takler med to strake bein på stillingen 1-1 borte mot Villa etter 30 minutter, med Peter Wilton som dommer.

Har ingen kvaler om Nani er ute av troppen for godt hvis vi taper denne kampen nå. Tilbakestående spillere fungerer ikke i lengden på midtbanen til United.

Er du seriøs? : o

Lenke til kommentar
Faen så latterlig av dommeren. Pysesport, det gies jo rødt for alt nå om dagen. Typisk Nani er det uansett, jævla idiot.

 

Nå er denne kampen ødelagt.

 

Alle dommere skal gi rødt kort der, sånn er det bare da Game... Og ja, det er faen meg typisk. Hodeløst, unødvendig og ikke akkurat viktig. Når vi har GOD kontroll på kampen også. Det gjør faktisk vondt.

Lenke til kommentar
Sitter riktignok på verdens dårligste stream, men var ikke Nani først på ballen?

Har ingenting å si, UNØDVENDIG som FAEN og det er rødt kort når du HOPPER inn sånn uansett dessverre. Fucking HELL

Åja, da så. Jaja, ville jo vært for godt til å være sant om han både hadde begynt å spille bra og kvittet seg med usportsligheter samtidig.

Lenke til kommentar
FUCK OFF NANI. GET THE FUCK OUT OF MY FACE.

 

BORTEBANE MOT VILLA. BORTEBANE. EN AV DE VANSKELIGSTE KAMPENE I PL. ETTER 29 MIN. GET OUT OF MY FUCKING FACE YOU SHITFUCK RETARD.

Så begynner den fuck off greia igjen da... Nani har vært en av våre beste og her tok han faktisk ballen, skjerp deg.

 

Har ingenting å si at han tar ballen der. Han ØDELEGGER kampen på unødvendig vis, og han HOPPER inn. INGEN tvil om det, bare vent på FA som sier at det er 3 kamper du. Det er rødt kort, og det er etter 30 min på bortebane mot Villa. Jeg sier fuck off ja.

jaja, om dette er din måte å reagerer på når spillere får rødt kort er det greit, jeg synes hvertfall det blir litt drøyt å si "FUCK OF NANI. GET THE FUCK OUT OF MY FACE"

 

Nei, det går an på situasjonen man får rødt i og hvordan man gjør det. 30 min, bortebane, mot laget som har sluppet inn minst mål i hele PL osv, når det ikke er en "sånn" kamp en gang? Når han er i form, når vi nettopp har scoret 1-1... også gjør han det. Det var ikke en viktig takling, last man osv osv heller så.... ja. Provoserende som faen, spesielt når du ikke elsker spilleren fra før av...

Hva om det var Scholes? (Ikke veldig utenkelig igrunn... Har jo skjedd ;))

Lenke til kommentar
EDIT: ødelegger kampen? vi kan da fortsatt vinne!

 

Hvordan er det ikke å ødelegge en kamp for ditt lag etter en sånn hodeløs takling når det er spilt 30 min på bortebane mot Aston fuckings Villa. Når vi har god kontroll på de også... Uansett om vi vinner ødelegger han kampen for de 10 spillere på banen.

Lenke til kommentar
Snikaz: Vi må bare leve med slike kommentarer....

 

Kan du forsvare det der? Seriøst. Og jeg skrev kanskje litt overdrevet men er det så jævla rart da. Helvetes IDIOT er han vel for det der, kan du seriøst være uenig i det?

Så du er enig i dette

Har ingen kvaler om Nani er ute av troppen for godt hvis vi taper denne kampen nå
?

 

 

EDIT: NEi jeg tenkte ikke på innlegget ditt tc47 om du trodde det.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
Snikaz: Vi må bare leve med slike kommentarer....

 

Kan du forsvare det der? Seriøst. Og jeg skrev kanskje litt overdrevet men er det så jævla rart da. Helvetes IDIOT er han vel for det der, kan du seriøst være uenig i det?

En feil. Og han er ute av laget. Det var det som var kommentaren som er både patetisk og vitner om en latterlig holdning og innstilling. Hverken mitt eller Snikaz sitt innlegg gikk på noe du sa forøvrig.

Lenke til kommentar
Snikaz: Vi må bare leve med slike kommentarer....

 

Kan du forsvare det der? Seriøst. Og jeg skrev kanskje litt overdrevet men er det så jævla rart da. Helvetes IDIOT er han vel for det der, kan du seriøst være uenig i det?

Herregud da.. Scholes har 4 av de der hver kamp..

Lenke til kommentar
FUCK OFF NANI. GET THE FUCK OUT OF MY FACE.

 

BORTEBANE MOT VILLA. BORTEBANE. EN AV DE VANSKELIGSTE KAMPENE I PL. ETTER 29 MIN. GET OUT OF MY FUCKING FACE YOU SHITFUCK RETARD.

Så begynner den fuck off greia igjen da... Nani har vært en av våre beste og her tok han faktisk ballen, skjerp deg.

 

Har ingenting å si at han tar ballen der. Han ØDELEGGER kampen på unødvendig vis, og han HOPPER inn. INGEN tvil om det, bare vent på FA som sier at det er 3 kamper du. Det er rødt kort, og det er etter 30 min på bortebane mot Villa. Jeg sier fuck off ja.

jaja, om dette er din måte å reagerer på når spillere får rødt kort er det greit, jeg synes hvertfall det blir litt drøyt å si "FUCK OF NANI. GET THE FUCK OUT OF MY FACE"

 

Nei, det går an på situasjonen man får rødt i og hvordan man gjør det. 30 min, bortebane, mot laget som har sluppet inn minst mål i hele PL osv, når det ikke er en "sånn" kamp en gang? Når han er i form, når vi nettopp har scoret 1-1... også gjør han det. Det var ikke en viktig takling, last man osv osv heller så.... ja. Provoserende som faen, spesielt når du ikke elsker spilleren fra før av...

Hva om det var Scholes? (Ikke veldig utenkelig igrunn... Har jo skjedd ;))

 

 

Du svarte jo ikke på det jeg snakket om. Og ja jeg hadde faen meg vært sur på han men legenden som han er så er det jo naturlig at jeg ikke klikker på samme måten. Og jeg husker ikke en direkte rødt kort etter 20-30 min i følrste omgang når de tikke er den type kampen i DET HELE TATT og ikke er noen stygge spillere på motstanderen sitt lag heller. Er ikke Liverpool heller.... To gule blir det seff av Scholes men det er noe HELT annet. Hva tenker du på ellers da av Scholes? Alonso? Liverpool, siste 10 min, og ja; Liverpool. Og 10 min igjen...

Lenke til kommentar

Tc: At du kan komme med noe sånt nå er utenfor min fatteevne. Fin takling, som dessverre ser så mye styggere ut ved første øyekast enn den egentlig var. Klart ball først, og bare uflaks som gjør at foten sklir av ballen og treffer Petrov. Maks uflaks, og en dommer som bare kan gå hjem å legge seg

Endret av Shlaps
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...