Gå til innhold

Kamptråd - Aston Villa VS Manchester United


kandinsky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

HVORFOR GJØR HAN DET???????????????????????????????????? GET the fuck out..

 

3 kamper ut nå også, og det fortjener han. AKKURAT når han har fått plassen sin tilbake. Nani forblir Nani, fucking retard. Etter 30 min. Han burde faen meg skamme seg for de der 10 spillerne som spiller for Utd nå. SKAMFITTE

Lenke til kommentar
FUCK OFF NANI. GET THE FUCK OUT OF MY FACE.

 

BORTEBANE MOT VILLA. BORTEBANE. EN AV DE VANSKELIGSTE KAMPENE I PL. ETTER 29 MIN. GET OUT OF MY FUCKING FACE YOU SHITFUCK RETARD.

Så begynner den fuck off greia igjen da... Nani har spillt bra og her tok han faktisk ballen, skjerp deg.

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
FUCK OFF NANI. GET THE FUCK OUT OF MY FACE.

 

BORTEBANE MOT VILLA. BORTEBANE. EN AV DE VANSKELIGSTE KAMPENE I PL. ETTER 29 MIN. GET OUT OF MY FUCKING FACE YOU SHITFUCK RETARD.

Så begynner den fuck off greia igjen da... Nani har vært en av våre beste og her tok han faktisk ballen, skjerp deg.

 

Har ingenting å si at han tar ballen der. Han ØDELEGGER kampen på unødvendig vis, og han HOPPER inn. INGEN tvil om det, bare vent på FA som sier at det er 3 kamper du. Det er rødt kort, og det er etter 30 min på bortebane mot Villa. Jeg sier fuck off ja.

Endret av tc47
Lenke til kommentar
FUCK OFF NANI. GET THE FUCK OUT OF MY FACE.

 

BORTEBANE MOT VILLA. BORTEBANE. EN AV DE VANSKELIGSTE KAMPENE I PL. ETTER 29 MIN. GET OUT OF MY FUCKING FACE YOU SHITFUCK RETARD.

Så begynner den fuck off greia igjen da... Nani har vært en av våre beste og her tok han faktisk ballen, skjerp deg.

 

Har ingenting å si at han tar ballen der. Han ØDELEGGER kampen på unødvendig vis, og han HOPPER inn. INGEN tvil om det, bare vent på FA som sier at det er 3 kamper du. Det er rødt kort, og det er etter 30 min på bortebane mot Villa. Jeg sier fuck off ja.

jaja, om dette er din måte å reagerer på når spillere får rødt kort er det greit, jeg synes hvertfall det blir litt drøyt å si "FUCK OF NANI. GET THE FUCK OUT OF MY FACE"

 

EDIT: ødelegger kampen? vi kan da fortsatt vinne!

Endret av SniKaZ
Lenke til kommentar
Sånn blir det i kampens hete..

 

Edit: At folk skriker FU*K YOU osv...tenkte ikke på Nani

 

Litt frustrerende at han gjør det når det ikke var litt nødvendig en gang, og ødelegger for hele laget. Også etter 30 min, rett etter vi har fikset 1-1 også. Er ikke mulig å forsvare det. Jeg er så nede.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Newsflash: Det er ikke noe fare for Petrov når Nani er soleklart først på ball og det er ei lærkule i mellom knottene til Nani og anklene til Petrov.

 

På den positive sida blir det Valencia i neste kamp.

Lenke til kommentar

Helt uforståelig av Nani. Det er ikke rødt, men samme faen. Takler med to strake bein på stillingen 1-1 borte mot Villa etter 30 minutter, med Peter Wilton som dommer.

 

Har ingen kvaler om Nani er ute av troppen for godt hvis vi taper denne kampen nå. Tilbakestående spillere fungerer ikke i lengden på midtbanen til United.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...