Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Kamptråd - Aston Villa VS Manchester United

kandinsky

Anbefalte innlegg

Får vel begynne med de dårlige og negative først.

Formasjonen: Jeg hater 4-5-1. Rooney er jo så mye mye bedre i en 4-4-2. Kjør på SAF!

Dommeren idag er HELT horribel. Har mange feil både den ene og andre veien. Det høye benet i forkant av Nani utvisning er et eksempel der dommeren fucker opp kampbildet. Mange dårlige inngripner og Ikke-inngripner.

Ellers spiller gutta en god kamp, god fart i ballen, vi har mye bevegelse til tider, Carrick og Flethcer er gode, Giggs er også meget god. Mtp at vi spiller med 10 mann mot villa på bortebane i over 1 omgang, så er jeg meget fornøyd med 1 poeng idag. Men vi er det beste laget og burde nok ha tatt med oss alle poengene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er vitsen. De har spillere som er mer enn god nok til å skape hvertfall noe, det skjer ingenting. Jeg skal kjempe med nebb og klør for at Martin O'neil aldri blir nevnt i managerdiskusjonen til United igjen. Bunnlag, de er et bunnlag.

Var uenig i dette før, men i den siste sesongen spesielt har det vært ekstremt lite givende å se Villa. Ikke lenge siden jeg syntes O'Neil virket som kanskje den mest attraktive britiske manageren for United etter SAF, men der tok jeg rett og slett feil. Ikke at det er så mange andre britiske prospekter heller. Nesten ingen gode britiske managere som leverer resultater for store lag for tiden.

Lenke til kommentar
Ikke avskriv Arsenal helt enda heller. 6 Poeng opp til Chelsea, som er på en nedsynkende skute. Man U har noen harde kamper igjen. Arsenal har "bare" enkelt igjen. Det kan skje mye rart nå altså!

Vi så jo mot United og Chelsea x2 at Arsenal er et mye svakere lag. 4 og en halv sesong uten trofee og ergo lite erfaring med å vinne. Kvaliteten i troppen deres skremmer heller ingen. Arsenal spilte ikke god fotball idag, de møtte rett å slett bare et enda svakere lag.

Kunne ikke vært mer enig, det er sånn ståa er p.d.d.

Lenke til kommentar
Hva er vitsen. De har spillere som er mer enn god nok til å skape hvertfall noe, det skjer ingenting. Jeg skal kjempe med nebb og klør for at Martin O'neil aldri blir nevnt i managerdiskusjonen til United igjen. Bunnlag, de er et bunnlag.

Var uenig i dette før, men i den siste sesongen spesielt har det vært ekstremt lite givende å se Villa. Ikke lenge siden jeg syntes O'Neil virket som kanskje den mest attraktive britiske manageren for United etter SAF, men der tok jeg rett og slett feil. Ikke at det er så mange andre britiske prospekter heller. Nesten ingen gode britiske managere som leverer resultater for store lag for tiden.

Moyes og Mcleish er det to eneste jeg kan tenke meg. Men jeg vil ikke ha dem som noe førstevalg, kanskje 5valg.

Lenke til kommentar
Så til det som irriterer meg mest! Hvordan kan folk like Villa? FY FAEN for et dritlag, selv når vi er 10 mann vil de ikke score mål! De er seriøst et så trist lag at jeg håper de blir tatt for skattesnusk og sendt ned til wankership. Alle andre lag er mer underholdende, selv Stoke gir meg mer glede. De putter innpå Carew, men de bruker han ikke i spillet? Hva er vitsen. De har spillere som er mer enn god nok til å skape hvertfall noe, det skjer ingenting. Jeg skal kjempe med nebb og klør for at Martin O'neil aldri blir nevnt i managerdiskusjonen til United igjen. Bunnlag, de er et bunnlag.

Tenker akkurat det samme og har gjort det lenge. De har også endel veldig oppskrytte spillere som A. Young.

Ellers. Vi får alt mot oss. Likevel spiller vi en god kamp, kunne fort skapt mer idag om Rooney, Giggs og Valencia hadde hatt litt mer presisjon. Valencia var ikke god idag, det var tydelig at han har mistet litt selvtillit. Utfordret ikke en Collins uten sikring på farten, trist syn. Rooney er bevegelig idag og gjør mye bra. Men det er litt endgame idag, enkelte farligheter. Uansett kan man ikke peke fingre på han siden han tross alt var mye alene og gjorde det greit. Giggs var kanskje kampens dårligste idag, selv om han hadde noen pasninger som kunne være forløsende. Det var likevel for dårlig, mistet ballen flere ganger umotivert. Etter mitt syn burde han vært byttet i pausen isteden for Scholes.

Veldig enig i det siste. Scholes fordeler baller bedre enn Fletch og Carrick på det offensive plan og burde derfor ikke blitt ofret. Det jeg ikke er enig i er at Valencia "ikke var god." Han skinte ikke, men jf høyre vs venstrekant iform av antall angrep i 2.omg når vi var 10 mann. En fare og selv om den siste og gode pasningen manglet kom han tilstadig i gode posisjoner. Defensivt var han magnifique.

PS: Noen som registrerte at SAF ropte på Berbatov i sinne i ca det 85' ? Ballen falt ned 10m fra bulgareren etter at Rooney, Fletch og co hadde løpt bikkjer for å presse. Berba bare jogget mot ballfører. Ble faen så provosert selv. Eneste "negative" opplevelse med kampen, foruten det åpenbare i Nani, var Berbatov selv om han hadde et bare gode toutcher som vanlig.

Lenke til kommentar

Heldigvis trenger jeg ikke å kommentere så veldig på innlegget til Hans-o. Kan aldri i livet skjønne hvordan det er mulig å si at Giggs "slo mye gode pasninger i dag". Du er virkelig positiv du, hehe.

Og Game, jeg så det der med Berbatov. Det gjorde vondt å se på spesielt når vi spiller med 10 for faen; selv om han egentlig hadde noen OK touch i kveld.

Lenke til kommentar
Det jeg ikke er enig i er at Valencia "ikke var god." Han skinte ikke, men jf høyre vs venstrekant iform av antall angrep i 2.omg når vi var 10 mann. En fare og selv om den siste og gode pasningen manglet kom han tilstadig i gode posisjoner. Defensivt var han magnifique.

Valencia er et offensivt våpen, han får en ball han ikke kan avslutte på siden han tross alt ikke har venstrebein. Isteden må han avslutte med høyre, noe som ble håpløst. Han utfordrer ikke en eneste gang, han har ingen innlegg. Han har dårlige bevegelser, ser ikke Rafael som har kommet fremover ved to anledninger. I tillegg klarer han ikke støtte opp om Rooney, som kanskje var han viktigste rolle idag. Defensivt var han god, jeg burde gitt han heder for det.

Jeg skjønner ikke hvordan du kan si at Rafael er dagens dårligste. Med unntak av den elendig posisjonering i et sjeldent tilfelle der Villa kom fremover så jeg ikke de store feilen.

Lenke til kommentar
Er uenig at Giggs var dårlig idag. Og den dårligste var Brown, gjør mye rart og skaper noen farlige frispark.

Giggs var jo forferdelig i går, somla bort alt for mange baller.

Brown finner jo som regel på noe rart en gang i blandt.

Ellers en god kamp av gutta med tanke på at vi spilte med 10 mann, hadde helt klart sjansene til å vinne.

Endret av kalken
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...