Gå til innhold

Kamptråd - Aston Villa VS Manchester United


kandinsky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
VDS

 

Brown - Evans - Vidic - Evra

 

Viktig med mye duell og hodestyrke mot Villa.

 

Nani - Carrick - Fletcher - Valencia

 

Rooney - Owen

Dette skjer aldri, men kan se tanken. Uansett. Å utelate Berbatov som vinner flest hodedueller for Owen (som, uten bevis, vinner færrest) er hårreisende. Skal vi kjøre 4-4-2 (skjer ikke), så skal Berbamagic inn. Faen som jeg gleder meg nå!

Lenke til kommentar

Spent foran denne kampen som vanleg når United skal i aksjon og sidan Villa braut ein rekord sist dei besøkte Old Trafford så er dei nok lystne på å slå United heime også for ein gongs skuld. Med siger i kveld så kan vi opprettholde bra med trykk på Chelsea, som mest truleg vil komme til å ta tre poeng mot Everton. Vi skal jo aller helst vinne alle kampane vi skal spele framover, men eg trur nok likevel det vil komme enkelte feilskjær etterkvart.

Lenke til kommentar
Skjer ikke Jotun. At han bommer på 2-3 100% sjanser derimot, det er sannsynlig.

 

 

Like stor sjanse for at Rooney bommer på en stor sjanse som at Berbatov gjør det.

Ikke pdd. Men ser hvor du vil henn og før du begynner anbefaler jeg at du gjør litt background research. Jeg er den United supporteren på forumet som har vært desidert mest kritisk mht effektiviteten til Rooney tidligere.

 

Jeg bryr meg ikke om trynefaktoren, noe du hadde vist om du kjente til brukeren min annet enn det du har lest de siste ukene. :)

Lenke til kommentar

Det hadde absolutt ikkje gjort meg noko om vi gjekk ut i 4-4-2 og for å verkeleg angripe Villa skikkelig frå start, men med tanke på korleis laget har fungert i det siste i 4-5-1 også, så ser ikkje eg vekk ifrå at det blir den formasjonen vi startar med i dag. Håper Nani kan fortsette den positive trenden frå dei siste kampane og at han kanskje kan komme opp mot nivået han viste mot Arsenal igjen.

Lenke til kommentar
Skjer ikke Jotun. At han bommer på 2-3 100% sjanser derimot, det er sannsynlig.

 

 

Like stor sjanse for at Rooney bommer på en stor sjanse som at Berbatov gjør det.

Jeg bryr meg ikke om trynefaktoren, noe du hadde vist om du kjente til brukeren min annet enn det du har lest de siste ukene. :)

 

Jeg har ikke vært spesielt aktiv de siste ukene inne her annet enn ved kampdagene, så jeg har ikke lagt merke til enkeltpersoner. Mer en generell misnøye med Berbatov hvor flere ser ut til å sitte med inntrykket av at han enten ikke bidrar i kampene, eller at han sløser med sjansene.

 

Men jeg synes det er drøyt å insinuere at han bommer på 2-3 100% sjanser hver kamp. Så vidt jeg husker hadde han én stor sjanse han bommet på sist kamp, jeg vil i grunn ikke kalle den sjansen for en 100% sjanse heller pga posisjonen. Faktisk har han scoret i de fire siste ligakampene han har startet (om jeg husker riktig), noe som er bra.

 

 

Får legge til at jeg synes du er en av de mer oppegående her inne når det gjelder det å bedømme det som skjer på gresset, fremfor å gi karakter alt ettersom hva spilleren heter til etternavn. :)

 

 

Lucky: Håper vi har en grei ledelse tidlig i andreomgangen slik at vi kan hvile Rooney litt og prøve ut Diouf mot midtstoppere som er gode på hodet.

Lenke til kommentar

Man Utd

 

01 Van der Sar

03 Evra

06 Brown

21 Rafael Da Silva

23 Evans

11 Giggs

16 Carrick

17 Nani

18 Scholes

24 Fletcher

10 Rooney

 

Substitutes

 

12 Foster, 02 Neville, 13 Park, 25 Valencia, 28 Gibson, 07 Owen, 09 Berbatov

 

Aston Villa

 

01 Friedel

02 L Young

05 Dunne

24 Cuellar

29 Collins

06 Downing

07 A Young

08 Milner

16 Delph

19 Petrov

11 Agbonlahor

Lenke til kommentar

Skal ikke si jeg er overraska over at det er 4-5-1. Tror vi skal ha FULL kontroll på midtbanen. Delph blir for liten i mot Fletch/Carrick/Scholes. Tror også at servicen til Rooney kan bli fornøyelig å se på idag, Young og Collins på sidebackene skal få sitt svare strev med Nani/Giggs.

Blir spennendeå se, gleder meg virkelig til kamp :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...