Gå til innhold

Kamptråd - Aston Villa VS Manchester United


kandinsky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ble en bra kveld likevel, gitt. Ett poeng mindre opp til Chelsea. Kanskje hadde vi ledet dersom dommeren i vår kamp ikke hadde vært mongo.

 

Sant det. Fuckings jævla drittdommer. Har ikke sett verre enn det siden Styles i en Pool - Chelsea kamp.

 

Dere må se Saha 2-1 btw. Crazy siden han tidligere bommet på straffe.

Lenke til kommentar

Ikke mange ukene siden jeg avskrev Man United som ligavinner for fjerde gang på rappen. Vel, jeg er ikke så sikker lengre. Syntes vi er et mye bedre fotballag enn Chlsea atm.

 

Vår neste kamp i ligaen er Everton borte... Etter den er vi ferdig med to av de vanskeligste bortekampene i sesongen og kan tom komme styrket fra det mht tabellsituasjonen.

 

City borte og Everton borte. Vinner vi de to kampene har vi en meget god sjans. Vi har Chelsea hjemme på Old Trafford - ikke glem det! Dette blir et rotterace.

Lenke til kommentar
Ikke avskriv Arsenal helt enda heller. 6 Poeng opp til Chelsea, som er på en nedsynkende skute. Man U har noen harde kamper igjen. Arsenal har "bare" enkelt igjen. Det kan skje mye rart nå altså!

 

Det som slår meg med Arsenal er at de ikke takler presset i toppen. Jeg synes det er litt typisk det som hendte i kampene mot oss og Chelsea. De hadde en gyllen mulighet og la seg ned og dødde. Men for all del. Arsenal er ikke ute.

 

Nå skal Chelsea ut i FA cup kamp mens vi kan ta ei rolig helg og forberede oss på ei heksegryte i Milano

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Jeg er fornøyd med spillet i dag med tanke på 10mann så lenge. Hadde ikke trodd på forhånd at vi skulle styre kampen slik selv med en mann mindre på bortebane mot Villa. Rett og slett et ufortjent poeng til Villa i dag.

 

Veier opp at Chelsea går på en smell og vi tar innpå i hvert fall ett poeng. :D Morro at Liverpool tapte og :!:

Lenke til kommentar

Kom akkurat hjem fra puben. Alt i alt en vanskelig bortekamp, særlig når Nani skal begynne å få rødt kort så tidlig i kampen. Satt å håpet på at vi skulle gå opp i føringen på slutten, men da burde Rooney holdt seg på topp også. Var så deilig når Arsenal gikk opp i 1-0 og han ene Liverpool fan der fikk det på melding. Var konge at Everton slo Chelsea også.

Lenke til kommentar

Jaja.

 

Nani takler som en idiot. Vel jeg er tilbøyelig til å si at det er rødt om det hadde vært en stygg kamp i forkant. Det var det ikke, sett utifra kampbildet å hvor mange andre forseelser som han lot slippe billig unna var det max gult. Peter Walton hadde et sterkt markeringsbehov, det så mange hele kampen gjennom. Kjeftet ut spillere og pirket på få metere på innkast og frispark som var helt urelevant. Nei rett og slett elendig innsats av Walton.

 

Så til det som irriterer meg mest! Hvordan kan folk like Villa? FY FAEN for et dritlag, selv når vi er 10 mann vil de ikke score mål! De er seriøst et så trist lag at jeg håper de blir tatt for skattesnusk og sendt ned til wankership. Alle andre lag er mer underholdende, selv Stoke gir meg mer glede. De putter innpå Carew, men de bruker han ikke i spillet? Hva er vitsen. De har spillere som er mer enn god nok til å skape hvertfall noe, det skjer ingenting. Jeg skal kjempe med nebb og klør for at Martin O'neil aldri blir nevnt i managerdiskusjonen til United igjen. Bunnlag, de er et bunnlag.

 

Ellers. Vi får alt mot oss. Likevel spiller vi en god kamp, kunne fort skapt mer idag om Rooney, Giggs og Valencia hadde hatt litt mer presisjon. Valencia var ikke god idag, det var tydelig at han har mistet litt selvtillit. Utfordret ikke en Collins uten sikring på farten, trist syn. Rooney er bevegelig idag og gjør mye bra. Men det er litt endgame idag, enkelte farligheter. Uansett kan man ikke peke fingre på han siden han tross alt var mye alene og gjorde det greit. Giggs var kanskje kampens dårligste idag, selv om han hadde noen pasninger som kunne være forløsende. Det var likevel for dårlig, mistet ballen flere ganger umotivert. Etter mitt syn burde han vært byttet i pausen isteden for Scholes.

 

Likevel fornøyd slik kampen ble. Vi tok et poeng innpå etter en sur bortekamp. Saha hører fortsatt til i mitt hjerte!

Lenke til kommentar
Ikke avskriv Arsenal helt enda heller. 6 Poeng opp til Chelsea, som er på en nedsynkende skute. Man U har noen harde kamper igjen. Arsenal har "bare" enkelt igjen. Det kan skje mye rart nå altså!

Vi så jo mot United og Chelsea x2 at Arsenal er et mye svakere lag. 4 og en halv sesong uten trofee og ergo lite erfaring med å vinne. Kvaliteten i troppen deres skremmer heller ingen. Arsenal spilte ikke god fotball idag, de møtte rett å slett bare et enda svakere lag.

Lenke til kommentar

Meget fornøyd med det ene poenget, slik kampen utartet seg. Meget flott jobb i andre omgang med en mann mindre, og det gjør mitt røde hjerte stolt.

 

Det er lenge siden jeg har sett en så ubrukelig dommer som Walton på en fotballbane. Hvis rettferdigheten seirer, så dømmer denne løken League Two-kamper til helgen. Han hadde ikke kontroll over denne kampen i det hele tatt. Inkompetente kuksuger.

 

Ellers er det herlig at Everton vinner, og at Saha fikser biffen. Glimrende spiller skadefri, ønsker han all lykke i Everton.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...