Gå til innhold

Kamptråd - Aston Villa VS Manchester United


kandinsky

Anbefalte innlegg

Synd vi bare fikk ett poeng i dag, for vi spilte helt klart best. Hadde vi bare hatt litt mer presise passninger og innlegg tror jeg vi hadde tatt tre poeng.

Men om Everton slår Chelsea skal jeg være fornøyd :)

 

Edit: Med tanke på at vi var kun 10 mann og ble nesten bare dømt mot oss så er et poeng godt gjort.

Endret av Jonas2k
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er du sykt fornøyd, Pebino? Latterlig.

Dommeren her var en vandrende katastrofe, skal mye til for at ikke Sir Alex får noen straff nå kan jeg tenke meg. Er jo lov til å gjøre alt mot oss. Kjøpt og betalt.

Når United til tross for dette OG med 10 mann ikke slipper Villa til en dritt i kampen så er det da grunn til å være nøgd??

Lenke til kommentar

Da Nani fikk det røde, hadde jeg takket ja til 1-1. Men vi kjørte kampen etter det. Sykt ufortjent at vi ikke vinner. Makan til partisk dømming. Vi fikk ikke frispark, i tillegg skulle A Young, Cuellar og A Young (jepp, to gule. Den siste var en grisetakling bakfra, fortjente egentlig direkte rødt). Rooney er herlig, men skjønner ærlig talt ikke hva han gjør som playmaker i midtforsvar. Vi trenger mål, du skal være på offsidelinja. Servere langpasninger kan noen andre gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...