Jonas2k Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Synd vi bare fikk ett poeng i dag, for vi spilte helt klart best. Hadde vi bare hatt litt mer presise passninger og innlegg tror jeg vi hadde tatt tre poeng. Men om Everton slår Chelsea skal jeg være fornøyd Edit: Med tanke på at vi var kun 10 mann og ble nesten bare dømt mot oss så er et poeng godt gjort. Endret 10. februar 2010 av Jonas2k Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Er du sykt fornøyd, Pebino? Latterlig.Dommeren her var en vandrende katastrofe, skal mye til for at ikke Sir Alex får noen straff nå kan jeg tenke meg. Er jo lov til å gjøre alt mot oss. Kjøpt og betalt. Når United til tross for dette OG med 10 mann ikke slipper Villa til en dritt i kampen så er det da grunn til å være nøgd?? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Det jeg husker best fra kampen er Rooneys løp tilbake for å ta Young som var mange meter foran. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Når man ser kampen under ett, vi spiller med 10 mann. Vi DOMINERER kampen borte på Villa Park, Chelsea går i mot poengtap. Kvelden sett under ett, kan man ikke være noe annet enn fornøyd i mine øyne Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Vi hadde fortjent bedre. Men sånn er det. Dommer bidrar til ødelegge for oss NOK EN GANG. Surt. Helt utrolig at folk fortsatt sier at vi er heldige med dommerne osv. Har de sett oss de to siste sesongene eller?.... Vanvittig i det siste. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 HAHAHHAHA. Malouda filmer jo ikke rent lite. Jævla cunt Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Everton har innpå både Dan Gosling og Jack Rodwell, gud jeg digger ungdomspolitikken i den klubben Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Da Nani fikk det røde, hadde jeg takket ja til 1-1. Men vi kjørte kampen etter det. Sykt ufortjent at vi ikke vinner. Makan til partisk dømming. Vi fikk ikke frispark, i tillegg skulle A Young, Cuellar og A Young (jepp, to gule. Den siste var en grisetakling bakfra, fortjente egentlig direkte rødt). Rooney er herlig, men skjønner ærlig talt ikke hva han gjør som playmaker i midtforsvar. Vi trenger mål, du skal være på offsidelinja. Servere langpasninger kan noen andre gjøre. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Stor respekt for Moyes ja ja Pebino. Stor. Btw, elsker fortsatt Saha. Hehe. Så synd han var så skadeplaget i Utd altså. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 5 minutt tillegg på Goodison, håper virkelig avisene slår opp Ancelotti-Time i morra! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 De fem minuttene blir lange, merker jeg.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 5 minutt tillegg på Goodison, håper virkelig avisene slår opp Ancelotti-Time i morra! Tviler. 4 minutter av Fergie på Villa Park er mer interessant! Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Terry løper ned Saha, ser ut til å gå veien! Drogba slår ballen ut over dødlinja, ett minutt igjen! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Seriøst, hvor god er Saha? Touchene hans osv osv. Fy faen. Og de defensive headingene til Everton-forsvaret? FY FAEN så utrolig. Ingen header ballen bedre enn de der. Heeeelt vanviiiiitttig. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Distan er jo helt ENORM! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Elsker Everton. De fikk Saha og Neville, vi fikk Rooney. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 JADDA!!! DETTE REDDET KVELDEN!!!! :w00t: Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 JADA! Fantastisk midtuke! Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 It's OVER! YES! NÅ ER JEG GLAD! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå