The Hoff Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Fy faen så ræva dømming det har vært i denne kampen. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Det var verre enn Nani sin!!! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Dommerstanden i PL.... Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 HVA FAEN!? DET DER ER FAEN MEG LIKT SOM NANI! HELVETES KUK! LIKT? Mye verre siden han ikke treffer ballen engang. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 HVA FAEN!? DET DER ER FAEN MEG LIKT SOM NANI! HELVETES KUK! JEG VET. JEG ER FORBANNA nå altså. FY faen. Vi hadde fortjent 3p her så jævlig. TAKK til dommeren, og TAKK til Nani for at det blir ett poeng. Uansett VANVITTIG stolt av guta våre ikveld på denne banen med 10 etter 30 min. FANTASTISK. PROUD RED DEVIL. Nani, skjerpings. Fy faen så ræva dømming det har vært i denne kampen. Verste dommeren jeg har sett på lenge. Det inkluderer Styles osv osv osv. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Det der er like mye "brekke foten"-takling som Nani sin. Forferdelig dømming Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Vi hadde fortjent bedre. Men sånn er det. Dommer bidrar til ødelegge for oss NOK EN GANG. Surt. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg er så jævlig glad, vi tar poeng borte i mot Villa med 10 mann i en time. Vi styrer kampen HELE veien, Chelsea går mot poengtap. Passer oss ypperlig! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 VELDIG stolt av gutta som klarer uavgjort borte mot Villa i en kamp der vi er 10 mann og blir bortdømt. Heia Everton!! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Det der er like mye "brekke foten"-takling som Nani sin. Forferdelig dømming Eneste er at han ikke "hopper" så høyt, men den var faen like stygg egentlig. Latterligste dommer. Han gir KAST, HAHAHAHAHHAHAHHA. GUD BEDRE. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Skandale dømming Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 VELDIG stolt av gutta som klarer uavgjort borte mot Villa i en kamp der vi er 10 mann og blir bortdømt. Heia Everton!! Enig enig enig. Og siste delen - det blir 2-2. Lenke til kommentar
Rippey Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 JÆVLA SØPPELDOMMER!! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Er fornøyd med 1-1 i denne kampen etter at dommeren gjorde sitt beste for å ødelegge. Everton leder nå og. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Først og fremt, jeg er nokså fornøyd selv om vi spilte uavgjort i en kamp vi dominerte. Ser langt mer positivt på ting nå enn hva jeg gjorde for noen mnd siden. Jeg må bare si en ting... Rafael er ubrukelig. Lenke til kommentar
SniKaZ Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Min oppsumering: Nani, spilte bra den tiden han var på banen, skaper mye og gjør mye positivt. Jeg synes det var feil med rødt kort og legger derfor ikke skyld på Nani i hele tatt for at vi ikke vinner kampen. Jeg vil heller si vi ble bortdømt, men vi hadde fullt av muligheter til å score også. Håper dommeren blir degradert, for kampen idag var rett og slett JÆVLI tragisk. Endret 10. februar 2010 av SniKaZ Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Endelig kan jeg puste rolig. Ser kampen i et helt annet lys, og vi skal være veldig fornøyde. Jeg er såå syykt fornøyd, helt fantastisk. KEEP THE RED FLAG FLYING HIGH! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Er du sykt fornøyd, Pebino? Latterlig. Dommeren her var en vandrende katastrofe, skal mye til for at ikke Sir Alex får noen straff nå kan jeg tenke meg. Er jo lov til å gjøre alt mot oss. Kjøpt og betalt. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Det er utrolig dumt gjort av Nani. Ingenting å si på det. For strengt med direkte rødt. Det hadde ikke vært antydning til noe stygt før den situasjonen og det hadde holdt i bøtter og spann med gult. Men... Dommeren i dag holdt jo standarden gjennom hele kampen. Ikke en dritt i united's retning, og alt til Villa. Samt fryktelig inkonsekvent. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Enig, utrolig stolt. Fletcher og Carrick = orgasmisk. Rafael har en del å jobbe med, heldigvis er han ung. Brown er også på etterskudd litt for ofte. MEn fy faen for en jobb de la ned i kampen, alle 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå