stonebro Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Så replay av Villa-målet nå. Er ikke VdS feilplassert til de grader? Jo, han er det. Og han kommer ikke opp skikkelig heller, ser ganske stivt ut når han hopper etter ballen. Dårlig av VdS. Og når det gjelder Nani, faen da, han ødelegger ikke kampen. Han ødelegger seriemesterskapet, but for the grace of Everton. Vi skal slite tungt med å ta igjen 5 poeng nå når man tar innbyrdes kampprogram med i beregningen. Selv om vi vinner aldri så mye på OT. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Det er den følelsen jeg sitter jeg med også stonebro, er så vanvittig ekkelt. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Få inn Antonio Valencia for å spurte ned flanken så det lukter svidd. Drit i dommeren, dette skal vi vinne. Nani skulle ikke hatt rødt, den er ikke så stygg - gult ok. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Fitte. Saha med kjempesjanse! STRAFFE TIL EVERTON!!! Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg er av en eller annen grunn ikke nervøs for serien, vi har vunnet tre år på rad. Og før årets sesong har vi solgt verdens beste spiller, vinner vi serien i år tar jeg det som ren bonus. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Straffe på goodison ^^ Faen for en møkkastraffe. Endret 10. februar 2010 av Alastor Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Straffe til Everton! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Saha bommer. Jeg sa det. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Dritt! Straffebom av Saha! Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Optimist du TC? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Jeg er av en eller annen grunn ikke nervøs for serien, vi har vunnet tre år på rad. Og før årets sesong har vi solgt verdens beste spiller, vinner vi serien i år tar jeg det som ren bonus. Samme tankegangen her. It's all good. Men kampen i kveld ble likevel ødelagt da. Vi hadde full kontroll. Endret 10. februar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Hehe joda Pebino. Er litt nede nå ja. Saha måtte jo bomme, var vel ingentvil om det. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Absolutt ikkje ein dårleg omgang av United. I store delar har vi full kontroll på spelet, men sliter litt med det Villa er best på. Alltid viktig å få ballen lengst mulig vekk etter dødballar og på innlegg for det er heilt vanleg at minst ein av dei store forsvararane til Villa blir hengande litt igjen. Sjølvmål gjer sitt tiande for sesongen, som er vel og bra, men med litt flaks kunne vi vel hatt to også. Ang Nani så er eg heilt enig i at det er ei dårlig takling, der det kan forsvarast av dommaren å gje raudt kort. Dumt gjort å gå inn med så mykje kraft der, men eg er fullstendig sikker på at Nani ikkje går inn der med nokon annan intensjon om å vere først på og vinne ballen. Han er rett og slett uheldig og udyktig i taklinga og det vil han måtte ta si straff for. Han gjer det vanskeleg for lagkameratane sine og det forstår han også, ellers får han heilt klart beskjed om det, men dei kommentarane som enkelte av dykk klarer å lire av dykk burde strengt tatt ikkje vore lovlege. Ja det er idiotisk å få raudt kort, men at Nani er ein idiot for ei uheldig og dum takling det klarar eg ikkje å akseptere. Den haldninga som enkelte her inne viser til tider (og ja det er sjølvsagt heilt greit å reagere der og då) er fullstendig latterlig. Fordøm handlinga der og då, men så får de for pokker støtte spelarane som spelar for laget etterpå. Sånt orkar eg ikkje å høre på. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 ANTONIOOO inn Elsker'n. Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Fornuftig bytte av SAF. Vi trenger litt mer fart og styrke på midten når vi bare har 2 der. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 ANTONIOOO inn Elsker'n. HERLIG Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 ANTONIOOO inn Elsker'n. Nå skal det LØPES! fra alt og ALLE! Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Skal jeg da være uenig? Ett poeng borte på Villa Park er LANGT ifra noen katastrofe, jeg ville prøvd å stabilisere midtbanen deretter ville jeg vurdert offensive løsninger.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå