Gå til innhold

Kamptråd - Aston Villa VS Manchester United


kandinsky

Anbefalte innlegg

Så replay av Villa-målet nå. Er ikke VdS feilplassert til de grader?

 

Jo, han er det. Og han kommer ikke opp skikkelig heller, ser ganske stivt ut når han hopper etter ballen. Dårlig av VdS.

 

Og når det gjelder Nani, faen da, han ødelegger ikke kampen. Han ødelegger seriemesterskapet, but for the grace of Everton. Vi skal slite tungt med å ta igjen 5 poeng nå når man tar innbyrdes kampprogram med i beregningen. Selv om vi vinner aldri så mye på OT.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg er av en eller annen grunn ikke nervøs for serien, vi har vunnet tre år på rad. Og før årets sesong har vi solgt verdens beste spiller, vinner vi serien i år tar jeg det som ren bonus.

 

Samme tankegangen her. It's all good. Men kampen i kveld ble likevel ødelagt da. Vi hadde full kontroll.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Absolutt ikkje ein dårleg omgang av United. I store delar har vi full kontroll på spelet, men sliter litt med det Villa er best på. Alltid viktig å få ballen lengst mulig vekk etter dødballar og på innlegg for det er heilt vanleg at minst ein av dei store forsvararane til Villa blir hengande litt igjen. Sjølvmål gjer sitt tiande for sesongen, som er vel og bra, men med litt flaks kunne vi vel hatt to også.

 

Ang Nani så er eg heilt enig i at det er ei dårlig takling, der det kan forsvarast av dommaren å gje raudt kort. Dumt gjort å gå inn med så mykje kraft der, men eg er fullstendig sikker på at Nani ikkje går inn der med nokon annan intensjon om å vere først på og vinne ballen. Han er rett og slett uheldig og udyktig i taklinga og det vil han måtte ta si straff for. Han gjer det vanskeleg for lagkameratane sine og det forstår han også, ellers får han heilt klart beskjed om det, men dei kommentarane som enkelte av dykk klarer å lire av dykk burde strengt tatt ikkje vore lovlege. Ja det er idiotisk å få raudt kort, men at Nani er ein idiot for ei uheldig og dum takling det klarar eg ikkje å akseptere. Den haldninga som enkelte her inne viser til tider (og ja det er sjølvsagt heilt greit å reagere der og då) er fullstendig latterlig. Fordøm handlinga der og då, men så får de for pokker støtte spelarane som spelar for laget etterpå. Sånt orkar eg ikkje å høre på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...