Gå til innhold

Kamptråd - Aston Villa VS Manchester United


kandinsky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det der er SÅ! gult på young

 

Helt vanvittig ja.

 

Jeg vet ikke jeg. Kan jo ikke akkurat forvente seier her, mer forvente tap. En hodeløs takling og kvelden kan bli ødelagt. Vi får bare se. Tror jeg må ut og få litt luft; faen... :(

 

Er langtifra misfornøyd med første omgangen, litt skuffa over Nani ettersom det er helt meningsløst. Men jeg tror vi har gode sjanser her fortsatt

 

Bra sagt.

Lenke til kommentar

Noen dommere gir rødt på sånne taklinger. Andre gir bare gult.

 

Der er problemet. Dommerstanden er ikke konsekvent nok. Taklingen er av typen som brekker bein, enten man treffer ball eller ei...så jeg synes det er greit. Hadde bare alle dommerne dømt sånn.

 

PS: Å treffe ball eller ei først har null og niks å si ang kort.

Lenke til kommentar

Riktig av dommeren, skuffende av Nani. Det der er en potensiell leg breaker, man slipper ikke unna. Uten Nani i LC-finalen også, herlig det...

 

Vi spiller bra til å være en mann mindre. Vi må nok ligge bakpå, og satse på en kontring. Tror ikke det nytter å være særlig offensiv på en tøff bortebane med en mann mindre. Er redd Villa tar dette.

Lenke til kommentar

Må faktisk si at jeg er glad vi stilte i 4-5-1-formasjon i dag. Mer perfekt formasjon å få en midtbanespiller utvist i skal du lete lenge etter.

 

Ellers godkjent førsteomgang. Har ikke merket mye forskjell på den første halvtimen og det siste kvarteret. Spent på andreomgang når Villa helt sikkert kommer til å satse enda mer offensivt. Da er det bra vi har Rooney på topp som hittil har vært strålende. Blir tøft med seier, men poengdeling er absolutt ikke umulig.

Lenke til kommentar
Noen dommere gir rødt på sånne taklinger. Andre gir bare gult.

 

Der er problemet. Dommerstanden er ikke konsekvent nok. Taklingen er av typen som brekker bein, enten man treffer ball eller ei...så jeg synes det er greit. Hadde bare alle dommerne dømt sånn.

 

PS: Å treffe ball eller ei først har null og niks å si ang kort.

 

Ex-act-ly. Dessverre.

Lenke til kommentar

Det røde kortet er i og for seg greit, men det er fortsatt strengt ettersom Nani tar ballen 100%. Jeg er temmelig sikker på at det hadde blitt gult om ikke Petrov hadde overspilt som han dessverre gjør.

 

Tenker mer på alle småsituasjonene, der vi tilgangs har endt opp som den tapende part foreløpig. Vi får jo ikke frispark.

 

Spent på hva vi gjør i 2.omg.

Endret av The Game
Lenke til kommentar

Kortet på Nani er helt greit. Slike taklinger er stygge og det har ikke noe å si om han treffer ballen eller ei. Minner meg om Carragher på Carrick, dessverre slapp Carra unna både rødt og straffe den gang.

 

At Carrick ikke får frispark på 16-meteren synes jeg var rart, i hvert fall i forhold til det jeg så. Rafael skulle selvsagt hatt frispark på kanten der, Young burde vel hatt gult og. Provoserende å se linjemannen stå fem meter unna og bare stirre på situasjonen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...