Limbeck Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Det der er SÅ! gult på young Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Er langtifra misfornøyd med første omgangen, litt skuffa over Nani ettersom det er helt meningsløst. Men jeg tror vi har gode sjanser her fortsatt Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Det der er SÅ! gult på young Helt vanvittig ja. Jeg vet ikke jeg. Kan jo ikke akkurat forvente seier her, mer forvente tap. En hodeløs takling og kvelden kan bli ødelagt. Vi får bare se. Tror jeg må ut og få litt luft; faen... Er langtifra misfornøyd med første omgangen, litt skuffa over Nani ettersom det er helt meningsløst. Men jeg tror vi har gode sjanser her fortsatt Bra sagt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Helt utrolig at Rafael ikke får frispark. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Hva skjedde?? "Koser" meg med pool-kamp.. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Etter at SAF slang med leppa om Wiley har vi faen ikke fått et jævla frispark med mindre en av våre spillere har blitt kjøttet ned. Inn med Valencia og Berba etterhvert i 2.omg. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Regner med det blir en god hårføner i pausen, og at vi kan spille oss til ett mål til. Villa skaper ingenting, og slutter midtbanen vår å gi bort ballen, så har ville knapt ballen i det hele tatt. Chelsea leder 1-0 :/ Edit: Saha utligner ! Endret 10. februar 2010 av JohnRichard Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Noen dommere gir rødt på sånne taklinger. Andre gir bare gult. Der er problemet. Dommerstanden er ikke konsekvent nok. Taklingen er av typen som brekker bein, enten man treffer ball eller ei...så jeg synes det er greit. Hadde bare alle dommerne dømt sånn. PS: Å treffe ball eller ei først har null og niks å si ang kort. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Så replay av Villa-målet nå. Er ikke VdS feilplassert til de grader? Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 idag er det igjen dommeren blåser imot United, å samtilige slipper kort for Villa, latterlig dømming. å jeg står ved å få ut Giggs, herrejesus, mannen får jo knapt fram en eneste ball, roter seg selv vekk, kortet til Nani er jo greit, Tofots knotter er jo Rødt, så den er grei. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Saha jooo Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Amerikansk reklame er så mye bedre en norsk. Ingen ting er bedre en å høre Avril Lavigne fortelle om sitt store kvise-problem Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Riktig av dommeren, skuffende av Nani. Det der er en potensiell leg breaker, man slipper ikke unna. Uten Nani i LC-finalen også, herlig det... Vi spiller bra til å være en mann mindre. Vi må nok ligge bakpå, og satse på en kontring. Tror ikke det nytter å være særlig offensiv på en tøff bortebane med en mann mindre. Er redd Villa tar dette. Lenke til kommentar
D'Amico Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Må faktisk si at jeg er glad vi stilte i 4-5-1-formasjon i dag. Mer perfekt formasjon å få en midtbanespiller utvist i skal du lete lenge etter. Ellers godkjent førsteomgang. Har ikke merket mye forskjell på den første halvtimen og det siste kvarteret. Spent på andreomgang når Villa helt sikkert kommer til å satse enda mer offensivt. Da er det bra vi har Rooney på topp som hittil har vært strålende. Blir tøft med seier, men poengdeling er absolutt ikke umulig. Lenke til kommentar
Pebino Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Reklame er makkverk uansett hvilket språk det er på.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Bra av Saha, men tviler egentlig på at Everton holder ut. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Noen dommere gir rødt på sånne taklinger. Andre gir bare gult. Der er problemet. Dommerstanden er ikke konsekvent nok. Taklingen er av typen som brekker bein, enten man treffer ball eller ei...så jeg synes det er greit. Hadde bare alle dommerne dømt sånn. PS: Å treffe ball eller ei først har null og niks å si ang kort. Ex-act-ly. Dessverre. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Det røde kortet er i og for seg greit, men det er fortsatt strengt ettersom Nani tar ballen 100%. Jeg er temmelig sikker på at det hadde blitt gult om ikke Petrov hadde overspilt som han dessverre gjør. Tenker mer på alle småsituasjonene, der vi tilgangs har endt opp som den tapende part foreløpig. Vi får jo ikke frispark. Spent på hva vi gjør i 2.omg. Endret 10. februar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 10. februar 2010 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2010 Kortet på Nani er helt greit. Slike taklinger er stygge og det har ikke noe å si om han treffer ballen eller ei. Minner meg om Carragher på Carrick, dessverre slapp Carra unna både rødt og straffe den gang. At Carrick ikke får frispark på 16-meteren synes jeg var rart, i hvert fall i forhold til det jeg så. Rafael skulle selvsagt hatt frispark på kanten der, Young burde vel hatt gult og. Provoserende å se linjemannen stå fem meter unna og bare stirre på situasjonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå