Takkformeg Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hey Tenkte alle som spiller MW2 på pc kunne dele ingame nicket sitt her så vi kanskje kjenner hverandre igjen? Kanskje kult med "historien" bak nicket og? Jeg kaller meg selv for The Maniac X.. Maniac heter jeg fordi.. vel jeg er sprø, og går ikke ting helt min vei flere runder på rad da blir jeg litt i overkant irritert:P The og X er noe jeg, min bror og noen kompiser av han startet, på en måte en klan.... Ble bare sånn Lenke til kommentar
Katten Geir Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Bytter egentlig nick ganske ofte. i mine øyne så skal man kun bruke Clan taggen sin når man spiller pcw, men det er vel noe som henger igjen fra CS, sikkert mange som er uenige. Uansett så har jeg som regel tre nick. RoLFneO bruker jeg når jeg spiller pcw(NeO er clan taggen). Elefanten Ole bruker jeg når jeg spiller public med venner (så hvis dere støter på Tigeren knut, katten geir, hunden jostein, bavianen henrik o.l så er jeg ikke langt unna) Alene går jeg som regel under WeaKness, men jeg spiller sjelden alene så bruker det sjelden. Fargekombinasjoner er enten Svart/rød, Svart eller Turkis. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Kitsune fordi jeg for noen år siden kom mer inn i japansk kultur og slikt, og fant ut av kitsune (figur fra animeen love hina, og som også var grunnlaget for pokemonen ninetales) betyr rev, og er ansett som en mytologisk skapning med høy kunnskap, sluhet og spesielle ferdigheter, siden det har det blitt brukt på alle spill omtrent.. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Gh0ul zombie aktig vesen, pluss at jeg har zombie titteler jeg bruker ^^ Mmmm brains Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 [ETS] LordLoss. ETS er clantagen min, det står for Elite Tactical Soldiers. LordLoss fikk jeg fra en bok jeg leste som het LordLoss. LordLoss er en "konge" demon, med slanger istedenfor hjerte, han flyr osvosv. Skikkelig badguy Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Iskall faktisk. Bruker disse to til nicket: Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg tror jeg har spilt mot/med deg en gang Lenke til kommentar
Wannabepie Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Har i det siste gått under navnet: iLikepie Spiller som oftest med venner, og vi bruker da alle en "i" foran navnet. Så om dere ser iJonstinson, iShield, iEplejuice eller iPotetgull så joiner sikkert jeg gamet snart også Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg tror jeg har spilt mot/med deg en gang Kult Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Sammy Jankis - Få vet hva det betyr, men de som gjør kommenterer det som oftest Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Har i det siste gått under navnet:iLikepie Spiller som oftest med venner, og vi bruker da alle en "i" foran navnet. Så om dere ser iJonstinson, iShield, iEplejuice eller iPotetgull så joiner sikkert jeg gamet snart også Jeg spilte med en som hette iDie.. spurte han om det var ny app til iPhone.. Det var visst det iflg han xD Er dere inspirert av iTunes/iPod/iPhone og de greiene der ? Lenke til kommentar
Wannabepie Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Har i det siste gått under navnet:iLikepie Spiller som oftest med venner, og vi bruker da alle en "i" foran navnet. Så om dere ser iJonstinson, iShield, iEplejuice eller iPotetgull så joiner sikkert jeg gamet snart også Jeg spilte med en som hette iDie.. spurte han om det var ny app til iPhone.. Det var visst det iflg han xD Er dere inspirert av iTunes/iPod/iPhone og de greiene der ? Må innrømme at det er Apple inspirert ja, men ingen av oss er spesielt opptatt av Apple produkter skal det nå sies. Det kom vel egentlig av at jeg kalte meg "I Like Pie" en periode, så skiftet jeg til iLikepie når iPad ble lansert, så ble resten av gjengen med på å skifte Lenke til kommentar
sureup Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 up <3 SuR3 up <3 er klan taggen, men vi er få nå og vi har ikke spilt "seriøst" på en lang stund ettersom vi ble lei av MW1, COD5 var ikke klanvennelig og MW2 er ihvertfall ikke klanvennelig. Men jeg bruker fortsatt klantaggen av en eller annen grunn SuR3 == sure... Fordi jeg liker å si sure... Har brukt det i mange år nå. Lenke til kommentar
hebroplass Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 ossen endrer man ingame nick :/ (ny i spillet) Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 8. august 2010 Del Skrevet 8. august 2010 (endret) Kaller meg Kurt Kanon. Sammy Jankis - Få vet hva det betyr, men de som gjør kommenterer det som oftest Memento? ossen endrer man ingame nick :/ (ny i spillet) Apne friendslista, trykk paa ditt eget navn og skift navn. Endret 8. august 2010 av bandreas Lenke til kommentar
Nakmus Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 Nakmus Ingen historie bak navnet da Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 12. august 2010 Del Skrevet 12. august 2010 [NO] Douchebag For å kunne ha en coverup om noen kaller meg for en drittsekk, pluss at jeg har en tendens til å være feig. Lenke til kommentar
GIsken Skrevet 14. august 2010 Del Skrevet 14. august 2010 Echy . Navnet begynte som Echo i CS og har utviklet seg igjennom mange spill og har det siste året blitt til Echy. Punktumet er på en måte taggen til kompiss gjengen(The dots) vi er public horer siden MW2 er fullstendig ubrukelig til kamper. Og spiller for det meste HC SD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå