Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Hey

Tenkte alle som spiller MW2 på pc kunne dele ingame nicket sitt her så vi kanskje kjenner hverandre igjen?

Kanskje kult med "historien" bak nicket og?

Jeg kaller meg selv for The Maniac X..

Maniac heter jeg fordi.. vel jeg er sprø, og går ikke ting helt min vei flere runder på rad da blir jeg litt i overkant irritert:P

The og X er noe jeg, min bror og noen kompiser av han startet, på en måte en klan.... Ble bare sånn

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bytter egentlig nick ganske ofte. i mine øyne så skal man kun bruke Clan taggen sin når man spiller pcw, men det er vel noe som henger igjen fra CS, sikkert mange som er uenige. Uansett så har jeg som regel tre nick.

RoLFneO bruker jeg når jeg spiller pcw(NeO er clan taggen).

Elefanten Ole bruker jeg når jeg spiller public med venner (så hvis dere støter på Tigeren knut, katten geir, hunden jostein, bavianen henrik o.l så er jeg ikke langt unna)

Alene går jeg som regel under WeaKness, men jeg spiller sjelden alene så bruker det sjelden.

Fargekombinasjoner er enten Svart/rød, Svart eller Turkis.

Lenke til kommentar

Kitsune

fordi jeg for noen år siden kom mer inn i japansk kultur og slikt, og fant ut av kitsune (figur fra animeen love hina, og som også var grunnlaget for pokemonen ninetales) betyr rev, og er ansett som en mytologisk skapning med høy kunnskap, sluhet og spesielle ferdigheter, siden det har det blitt brukt på alle spill omtrent..

Lenke til kommentar
Har i det siste gått under navnet:

iLikepie

Spiller som oftest med venner, og vi bruker da alle en "i" foran navnet. Så om dere ser iJonstinson, iShield, iEplejuice eller iPotetgull så joiner sikkert jeg gamet snart også :)

Jeg spilte med en som hette iDie.. spurte han om det var ny app til iPhone.. Det var visst det iflg han xD

Er dere inspirert av iTunes/iPod/iPhone og de greiene der ?

Lenke til kommentar
Har i det siste gått under navnet:

iLikepie

Spiller som oftest med venner, og vi bruker da alle en "i" foran navnet. Så om dere ser iJonstinson, iShield, iEplejuice eller iPotetgull så joiner sikkert jeg gamet snart også :)

Jeg spilte med en som hette iDie.. spurte han om det var ny app til iPhone.. Det var visst det iflg han xD

Er dere inspirert av iTunes/iPod/iPhone og de greiene der ?

Må innrømme at det er Apple inspirert ja, men ingen av oss er spesielt opptatt av Apple produkter skal det nå sies. Det kom vel egentlig av at jeg kalte meg "I Like Pie" en periode, så skiftet jeg til iLikepie når iPad ble lansert, så ble resten av gjengen med på å skifte :)

Lenke til kommentar

up <3 SuR3

up <3 er klan taggen, men vi er få nå og vi har ikke spilt "seriøst" på en lang stund ettersom vi ble lei av MW1, COD5 var ikke klanvennelig og MW2 er ihvertfall ikke klanvennelig. Men jeg bruker fortsatt klantaggen av en eller annen grunn :)

SuR3 == sure... Fordi jeg liker å si sure... :) Har brukt det i mange år nå.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Kaller meg Kurt Kanon.

Sammy Jankis - Få vet hva det betyr, men de som gjør kommenterer det som oftest :)

Memento?

ossen endrer man ingame nick :/ (ny i spillet)

Apne friendslista, trykk paa ditt eget navn og skift navn.

Endret av bandreas
Lenke til kommentar

Echy .

Navnet begynte som Echo i CS og har utviklet seg igjennom mange spill og har det siste året blitt til Echy.

Punktumet er på en måte taggen til kompiss gjengen(The dots) vi er public horer siden MW2 er fullstendig ubrukelig til kamper. Og spiller for det meste HC SD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...