Ekinorak Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Er det ikke mulig å innstalere w7 på en ny maskin om en uinnstalerer det fra den gamle maskinen? Får bare opp at versjonen er falsk, og får ikke aktivert. Innstallerte w7 over windows vista på min laptop, men ombestemte meg og ville ha w7 på min stasjonære og innstallerte windows vista på lapptoppen igjen. Nå sier windows at begge er falsk... sigh. Kjøpt å betalt for 2 lisenser men nå jeg tydeligvis pirat fordi jeg byttet om på os'ene? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Velg å aktivere over telefon. Da kan får du opp et telefon-nr eller du kan velge å bruke SMS (usikker om Vista støtter dette). Grunnen til problemene er at det er en konflikt mellom lisensen som er registrert hos MS og din PC. For dette brukes en ID som samles ut i fra dine komponenter. Siden nå du har installert på flere maskiner vil det bli varslet om at det finnes to maskiner som er låst mot lisensen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå