Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

MÅ det bestilles time på verksteder i sverige elle?

halaa

Anbefalte innlegg

Hei

har aldri vært på den andre siden av grensa, og lurer på om det er mulig å finne verksteder som man kan kjøre bilen rett inn uten å bestille time på forhånd? helst i charlottenberg, Arvika eller karlstad.

takkerrrrr

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg antar at verksteder i Sverige er som verksteder i Norge; de mekker når de har tid og plass til det. Dermed, er det en ledig hall når du kommer er det bare å rulle inn.

Merk; jeg har aldri prøvd noe verksted i Sverige, hverken i Charlottenberg, Arvika, Karlstad eller noe annet sted. Jeg antar at det er slik fordi det er typisk i alle nordiske land.

Lenke til kommentar
Jeg lurer også litt på dette. Skal gjøre det samme om et par uker. Snakka med noen ved Tøcksfors og de skulle sjekke opp reg-nr. på bilen min og gi meg ett "tilbud" på hovedservice :) Tipper vi sparer ett par tusenlapper!

kom med tilbakemelding når du får ''tilbudet' på hovedservice. hvilken verksted har du snakka med forresten?

Endret av halaa
Lenke til kommentar
Jeg har ennå til gode å finne et brukbart verksted hvor de sitter og tvinner tommeltotter hele dagen mens de venter på at en eller annen luring skal svippe innom med bilen sin.

Hehe, det var faktisk et veldig godt poeng sagt på en god måte! :)

Støttes.

Lenke til kommentar
Jeg har ennå til gode å finne et brukbart verksted hvor de sitter og tvinner tommeltotter hele dagen mens de venter på at en eller annen luring skal svippe innom med bilen sin. Du må nok bestille time først hvis du har tenkt deg på et merkeverksted, i hvert fall.

godt sagt

tenkte bare om det er mulig i det hele tatt å finne verksted uten avtale. er ikke så flink når det gjelder planlegging jeg. noen ganger har man tid og får bare lyst å reise en tur over grensa dagen etter i en slik tilfeldighet mente jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...