halaa Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hei har aldri vært på den andre siden av grensa, og lurer på om det er mulig å finne verksteder som man kan kjøre bilen rett inn uten å bestille time på forhånd? helst i charlottenberg, Arvika eller karlstad. takkerrrrr Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg antar at verksteder i Sverige er som verksteder i Norge; de mekker når de har tid og plass til det. Dermed, er det en ledig hall når du kommer er det bare å rulle inn. Merk; jeg har aldri prøvd noe verksted i Sverige, hverken i Charlottenberg, Arvika, Karlstad eller noe annet sted. Jeg antar at det er slik fordi det er typisk i alle nordiske land. Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg lurer også litt på dette. Skal gjøre det samme om et par uker. Snakka med noen ved Tøcksfors og de skulle sjekke opp reg-nr. på bilen min og gi meg ett "tilbud" på hovedservice Tipper vi sparer ett par tusenlapper! Lenke til kommentar
halaa Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) takk for et rask svar fisk 1. kan nok stemme det Endret 9. februar 2010 av halaa Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Lønner seg nok å bestille et par uker før. Det skal jeg hvertfall Lenke til kommentar
halaa Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Jeg lurer også litt på dette. Skal gjøre det samme om et par uker. Snakka med noen ved Tøcksfors og de skulle sjekke opp reg-nr. på bilen min og gi meg ett "tilbud" på hovedservice Tipper vi sparer ett par tusenlapper! kom med tilbakemelding når du får ''tilbudet' på hovedservice. hvilken verksted har du snakka med forresten? Endret 9. februar 2010 av halaa Lenke til kommentar
Carisma'03 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Et verksted kalt Garmek AB (tilhører Mekonomen). Også hvis jeg ikke er fornøyd med tilbudet, hører jeg med disse. Skal til Ørje (i Østfold) om et par uker, og disse ligger jo bare et par mil unna der jeg skal. Også er bilen snart på 90.000 km, så da passer det å ta hovedservice'n der Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg har ennå til gode å finne et brukbart verksted hvor de sitter og tvinner tommeltotter hele dagen mens de venter på at en eller annen luring skal svippe innom med bilen sin. Du må nok bestille time først hvis du har tenkt deg på et merkeverksted, i hvert fall. Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg har ennå til gode å finne et brukbart verksted hvor de sitter og tvinner tommeltotter hele dagen mens de venter på at en eller annen luring skal svippe innom med bilen sin. Hehe, det var faktisk et veldig godt poeng sagt på en god måte! Støttes. Lenke til kommentar
halaa Skrevet 11. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg har ennå til gode å finne et brukbart verksted hvor de sitter og tvinner tommeltotter hele dagen mens de venter på at en eller annen luring skal svippe innom med bilen sin. Du må nok bestille time først hvis du har tenkt deg på et merkeverksted, i hvert fall. godt sagt tenkte bare om det er mulig i det hele tatt å finne verksted uten avtale. er ikke så flink når det gjelder planlegging jeg. noen ganger har man tid og får bare lyst å reise en tur over grensa dagen etter i en slik tilfeldighet mente jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå