SaitekQ Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Ja, også visst man virkelig blir glad i denne jenta, så blir man sur på henne heelt til hun kommen krypende tilbake. Endret 23. mars 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hadde lent meg tilbake og nøtet det, jeg. Får meg aldri noe uansett. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Benny, har du opplevd det eller ? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Desverre. Men det er lov å håpe? Edit: Er 14, sånn btw. Edit2: Og du er 15? Jøss. :O Endret 10. februar 2010 av Benny Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Hehe, joda jeg er 15,5 år, men dette marerittet med denne jenta begynte når jeg var 14. Endret 23. mars 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg hadde ikke klart å nyte sexen hvis jeg hadde vist at hun hadde pult mange andre gutter. Sex er ok med venner for gode, men det er bedre med noen du er glad i. Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Jeg hadde slått opp, og blitt partner med henne istedenfor. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Problemet her er at det ganske lett å si hvordan man ville ha reagert, men når man opplever det forandres tankegangen helt. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 La oss si at du er forelsket i en jente, der og da betyr hun ekstremt mye for deg. Personlig så hadde jeg sagt at hun skal dra til helvette ut av huset og at jeg aldri vil se henne mer. Det er det dem fleste tror men ikke klarer å utføre Selv hadde jeg forstått at en jente uten ærlige intensjoner ikke fortjente å være med meg, men det var noe jeg lærte av å være i den situasjonen og prøve å trygle til meg at hun skulle få følelser for noen år tilbake Lenke til kommentar
Gjest Guest_gutt_* Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hehe.. Minner meg om første forholdet jeg hadde. Fant ut at hun ville gjøre det slutt og jeg tryglet om at jeg skulle bli bedre, bli snillere og stuff som det. Haha Men nå har jeg blitt såret så mange ganger at jeg faktisk ikke gidder å gi dem 2 sjangser. Men spørs også hvordan situasjonen er. Forteller hun det til meg, hun angrer og tårene renner for ikke miste meg, så selfølgelig skal jeg kunne ta hun tilbake men da skal jeg virkelig strø salt og pepper i såret. Men denne gangen sa jeg at jeg ikke vil ha noe med henne å gjøre, ba hun gå ut på en snill måte og gikk med hun bort til busstoppet der vi snakket om noen par forskjellige ting. Før jeg sa farvel. Life is bitch. Lenke til kommentar
Drunk_Panda Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Det koker i bunn og grunn ned til hva man selv ønsker ut av jenta, er man ute etter et forhold og hun puler rundt, såklart du ber hun dra til helvette. Vil du bare pule så er det vel ikke akkurat så veldig farlig... Lenke til kommentar
Postkassestativ Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg føler meg brukt av eksen, ikke seksuelt. Vi var sammen i ca ett år, så mistet jeg lappen. Jeg fant da en kompis som jeg kunne sitte på til når jeg skulle på jobb ol. for han skulle samme vei. Det ble slik at eksen min også fant ut at det var kjekt med noen å sitte på hjem fra skole med, så vi satt på begge 2. Dette funket fint i 2mnd, da slo hun opp med meg og ble i sammen med sjåføren min. Nå føles det som om hun kun var sammen med meg pga. at jeg kjørte henne dit hun ville. Da jeg mistet lappen ble liksom forholdet et helt annet. Å sitte i etterkant å føle at man har brukt år av livet sitt til en dame som egentli ikke var sammen med deg pga. deg men noe ved deg er ikke en god følelse. Skal jeg finne meg dame, skal jeg finne ut om det er meg hun vil ha, k*ken eller førerkortet. Det er ganske enkelt å finne ut, nekt henne noe hun spør eller hinter om ofte. Blir hun sur i lang tid, er det stor sjanse for at det er det hun er ute etter. Når jeg tenker i etterkant på eksen min, går det opp for meg hvor sur hun ble når bilen streika. Når den funket igjen, var alt som før. Lenke til kommentar
Nynaeve Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Det var skikkelig slemt! Noe sånt burde ingen ha samvittighet til. Å bruke noen er galt, uansett åssen man gjør det. Lenke til kommentar
McBitch Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Må ikke finne på å bli sammen med noen når du er 15. Vent med det til du blir noen år eldre, og jentene legger litt av dumskapen bak seg. Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Riktig, og man må heller ikke finne på å være så seriøs som det ble. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå