Mahdinho Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hallo, jeg er litt usikker hvor jeg skal poste denne tråden, men jeg har bare et lite problem. Jeg spiller et spill på nettet. Nettsiden til spillet har blokkert Opera. Så hvis jeg skal spille spillet, så må jeg enten bruke Internet-Explorer eller Mozilla. Men jeg vil egentlig bruke Opera. Så det jeg lurer på er følgende: Vet noen av dere hvordan jeg kan accesse nettsiden med Opera. Om jeg da evt. må bruke et program eller noe jeg kan gjøre. Takk for svar. Setter virkelig stor pris på svar. Lenke til kommentar
quantum Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) tools->preferences->advanced->content->manage site preferences->add ...->network->browser identification her kan du stille inn hva opera skal utgi seg for å være når du er inne på en gitt site. det fins vel dog muligheter for at div. siter kan «avsløre» den likevel vha. ymse javascript-teknikker. men du kan jo prøve. Edit: det kan være en grunn til at opera er blokkert ... men det finner du jo også ut Endret 9. februar 2010 av quantum Lenke til kommentar
Mahdinho Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 tools->preferences->advanced->content->manage site preferences->add ...->network->browser identification her kan du stille inn hva opera skal utgi seg for å være når du er inne på en gitt site. det fins vel dog muligheter for at div. siter kan «avsløre» den likevel vha. ymse javascript-teknikker. men du kan jo prøve. Edit: det kan være en grunn til at opera er blokkert ... men det finner du jo også ut Nope, funket ikke. Men takk for svaret da. Er det en annen måte? Takk for svar Lenke til kommentar
Mahdinho Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Det funket. Gjorde en feil istad.. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå