Hakasu Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg holder på å lete etter en ny mobiltelefon ettersom behoved mitt har overskrevet funksjonene til den nåværende. Enkelt og greit trenger jeg en telefon der jeg kan skjekke og sende epost enkelt og kjapt, og har tenkt å bruke den til å blogge med når jeg ikke har tilgang til en laptop, så derfor er det ganske viktig at den er god å skrive på. Den må dessuten ha muligheten til å koble seg på tråsløse nettverk. Selvfølgelig trenger den ikke innebydg støtte for noen typer bloggsystemer, for dette gjør jeg via epost. Jeg er student, så skal ikke ha en mobil i toppklasse eller høyeste prisklasse, men er litt usikker på hvor mye jeg vil gi for den, så flere alternativer tar jeg imot med åpne armer. Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Noe lignende en htc hero mayhaps? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Bare som et lite innspill, kanskje det er en fordel med fulltastatur (?) hvis du skal skrive mye tekst? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 LG'en som Hoffah foreslo har qwerty... forøvrig virker det ikke som TS er aktiv her i tråden. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Nokia n97 er jo ikke så verst.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå