balder Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Det har med Office 2003 produktet å gjera. Eg tenkte eg skulle reparere programmet etter den feilen, men får registerfeil her også. Prøver å slette heile Office 2003, men den seier fortsatt dette med registerfeil. Så nå håper eg at det finnes ein guru som kan hjelpe meg! Her er feilkoden odukt: Microsoft Office Standard Edition 2003 -- Feil 1402. Installasjonsprogrammet kan ikke åpne registernøkkelen HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run\OptionalComponents\MSFS. Bekreft at du har tilstrekkelige tillatelser til for tilgang til registret, eller kontakt Microsoft Product Support (PSS) for å få hjelp. Du finner informasjon om hvordan du kontakter PSS på C:\Programfiler\Microsoft Office\OFFICE11\1044\PSS10R.CHM. Lenke til kommentar
Märtha og Durex Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Se svar i den andre, identiske posten din. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1202317&hl= Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg