Bruker-158599 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hei. Jeg har hatt lyst på percing i øyebrynet lenge nå. Det er sikkert en stund til jeg kommer til å ta den, men før jeg eventuelt tar den, vil jeg høre litt om konsekvenser osv. -Jeg har hørt at man skal ta den hos profesjonelle som vet hva de gjør. Hvordan vet jeg at de er ordentlig med hyigene og steriliserer utstyret? - Det er 16 år? - Jeg har hørt at hullet kan gro fort, stemmer dette?, Er det en måte å forhindre dette på? - Hvis man skal jobbe innen helse, må man ta ut percingen når man er på jobb? - Er det vanskelig å rense? Takk for svar Lenke til kommentar
*F* Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 -Jeg har hørt at man skal ta den hos profesjonelle som vet hva de gjør. Hvordan vet jeg at de er ordentlig med hyigene og steriliserer utstyret? Er vel greit å ta det hos noen som vet hav dem gjør, som med alt annet relatert til kroppen, regner med dem vasker utstyret godt for å ungå smitte av sykdommer ol. - Det er 16 år? Ja, jeg tror det er det. - Jeg har hørt at hullet kan gro fort, stemmer dette?, Er det en måte å forhindre dette på? Kan vel forhindres ved å bruke percingen hele tiden, eller ihvertfal veldig ofte. - Hvis man skal jobbe innen helse, må man ta ut percingen når man er på jobb? Det er ihvertfal lurt å ta den ut under jobb intervjuet, ellers kommer det vel an på hva innen helse. Om du skal operere personer osv er det sikkert slik at du må ta den ut. Skal du måle pulsen til en pasient tror jeg ikke det er nødvendig. - Er det vanskelig å rense? idk. PS: Alle svar er tatt fra min logikk og tilfeldig oppsamlet informasjon, jeg har ingen egentlig kunskap. Lenke til kommentar
Right Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hei. Forumet har sin egen tråd for tatovering/piercing. Anbefaler deg en tur dit. Les førsteposten, vil tro en del av det du lurer på står der. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=103194 Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 -Jeg har hørt at man skal ta den hos profesjonelle som vet hva de gjør. Hvordan vet jeg at de er ordentlig med hyigene og steriliserer utstyret? Dem bruker nye gummihansker og åpner ny nål fra vacuumpose - Det er 16 år? Ja, som regel er det det hos seriøse studioer, da uten unntak og legitimasjonsjekk - Jeg har hørt at hullet kan gro fort, stemmer dette?, Er det en måte å forhindre dette på? Ja, men bare i starten. Jeg stakk opp mitt med smykket etter å ha hatt den ute i flere måneder. Men det var etter hullet var kapslet - Hvis man skal jobbe innen helse, må man ta ut percingen når man er på jobb? Det skal du ikke se bort ifra, men kommer helt ann på jobbens regler - Er det vanskelig å rense? Nei, drypp saltvann og spinn den opp ned og rundt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå