Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg kjenner meg veldig igjen i denne jenta. Jeg er helt besatt av en mann jeg kjenner. Og jeg vil gjøre hva som helst for å være nær ham. Jeg er ikke masete, men har mange positive egenskaper, som TS også snakker om. Jeg tror nok alle en gang har opplevd at de vil gjøre hva som helst for en person, hva som helst for å være nær ham eller henne. Men jeg tror det er uvanlig at den forelskede oppfører seg som jenta N|troXx forteller om. Jeg tror at når man er så forelsket, så forelsket at det tipper mot galskap, så tør man skjelden si det. Sånn er det meg meg i hvertfall. Og det gjør vondt, ja faktisk fysisk vondt. Og jeg går fra å være overlykkelig til å bli deprimert fordi jeg trodde han ville komme på den festen osv. Det er helt jævelig å ha det på denne måten. Men helt fantastisk å være i nærheten av ham. Hvis jeg fikk lov å være "slaven" hans eller tørke skoene hans eller et eller annet ville det faktisk gledet meg. Det er ikke sikkert det hadde vært sunt, men jeg ville elsket det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå