Gjest Guest_TS_* Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hvis en jente (som er over gjennomsnittet pen, smart, snill, blid og har mange av de samme interssene som deg) gir seg helt over. Hun vil gjøre hva som helst for deg, hun tilber deg, hun er forelsket. Hun aksepterer å bli "brukt" (som for eksempel sexleketøy eller lignende) vil dere si ja? Vil dere innlede et forhold til jenta eller bli smigret? Hvis du ikke har kjæreste og ikke er spesielt sosial PS: Dette er av sensitiv art for meg. Selv om spørsmålet virker veldig generelt Lenke til kommentar
Darkbuster Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Friends with benefits. Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Ikke et venneforhold. Jeg snakker om et forhold hvor den ene TILBER den andre. Hvor det er opp til ham om han vil være venn, kjæreste, slavedriver, osv Lenke til kommentar
FeRu Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Jeg ville ikke ha inngått noe forhold med henne hvis ikke følelsene var gjensidige, det er for risikabelt for min del. Selvfølgelig hadde jeg blitt smigret hvis noen mente jeg var god nok til å skille meg ut av mengden på en positiv måte. Men det blir bare feil å gjøre det bare fordi du har muligheten. Heng sammen og se om kjemien er der, hvis den er det, er det go-go, hvis ikke hadde jeg nok gitt beskjed om hvor landet ligger :-) *Edit* I mine øyne er ikke et forhold hvor den ene parten er satt over den andre særlig smart. Et forhold bygger på gjensidig respekt, noe som kanskje ikke alltid er like lett hvis den ene tilber den andre. Endret 9. februar 2010 av Fades Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hadde blitt veldig smigret, men tror ikke jeg hadde tatt det så langt å brukt henne seksuelt. Ville blitt feil i min bok, og tror samvittigheten min hadde tatt over. Lenke til kommentar
Smurstafa Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hvis jeg hadde hatt interesse av dama så ville jeg tatt det videre og prøvd. Men det er store sjangser for at det hadde gått i vasken hvis hun ikke hadde hatt egne meninger eller noen form for selvrespekt. Jeg ville nok prøvd for å se hvor det gikk hen. Det kan veldig godt hende at hun får en helt annen innstilling til det hele så fort det er blitt et forhold ut av det. Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hvis en jente (som er over gjennomsnittet pen, smart, snill, blid og har mange av de samme interssene som deg) gir seg helt over. Hun vil gjøre hva som helst for deg, hun tilber deg, hun er forelsket. Hun aksepterer å bli "brukt" (som for eksempel sexleketøy eller lignende) vil dere si ja? Vil dere innlede et forhold til jenta eller bli smigret? Hvis du ikke har kjæreste og ikke er spesielt sosial PS: Dette er av sensitiv art for meg. Selv om spørsmålet virker veldig generelt Smigret: Utvilsomt Hadde enten innledet et forhold, eller sagt klart og tydelig ifra om at jeg ikke er interessert. Har ikke samvittighet til å bevist bruke en jente Lenke til kommentar
Gjest Guest_Tobias_* Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hvis en jente (som er over gjennomsnittet pen, smart, snill, blid og har mange av de samme interssene som deg) gir seg helt over. Hun vil gjøre hva som helst for deg, hun tilber deg, hun er forelsket. Hun aksepterer å bli "brukt" (som for eksempel sexleketøy eller lignende) vil dere si ja? Vil dere innlede et forhold til jenta eller bli smigret? Hvis du ikke har kjæreste og ikke er spesielt sosial PS: Dette er av sensitiv art for meg. Selv om spørsmålet virker veldig generelt Er ikke helt sikker på hvor du vil henn. Her er en jente som skulle passe deg utmerket. Du bryr deg om henne ettersom du er her på forumet og ikke bare utnytter henne. Ser på tittelen til tråden. Er det dette som uroer deg? Hvorfor? Redd for å ikke nå opp til forventningene? Redd for å binde deg? Redd for å ikke kunne gå ut på jaktmarkene lenger, er ikke ferdig med å jage? Her virker det som du har fått den perfekte dama. ellers hører vi hele tiden om bitchy norske damer som bare tenker på seg selv og penger. vi hører om hentebruder osv. Misunnelig på deg,jeg. Lar du en snill, pen jente bare gå så send henne til meg. Skal behandle henne som en prinsesse. Lenke til kommentar
LilleLol Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Vel, jeg er liksom jenta... Nei da, hadde bare passa så bra Lenke til kommentar
Transponder79 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Vil dere innlede et forhold til jenta eller bli smigret? Det kommer helt an på om jeg faktisk liker henne. Folk kan være så pene, smarte og på knærne etter meg som de vil, men det er har ikke noe å si hvis jeg ikke liker personen. Lenke til kommentar
toro6 Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Hvis en jente (som er over gjennomsnittet pen, smart, snill, blid og har mange av de samme interssene som deg) gir seg helt over. Hun vil gjøre hva som helst for deg, hun tilber deg, hun er forelsket. Hun aksepterer å bli "brukt" (som for eksempel sexleketøy eller lignende) vil dere si ja? Vil dere innlede et forhold til jenta eller bli smigret? Hvis du ikke har kjæreste og ikke er spesielt sosial PS: Dette er av sensitiv art for meg. Selv om spørsmålet virker veldig generelt Betyr dette at hun vet hva hun driver med? I så fall er det jo greit/konge. Lenke til kommentar
Gjest Guest_TS_* Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Ja, hun veit om det og ønsker det mye heller enn ingenting. Hun gjør alt hun kan for å være i nærheten av ham, så å bli brukt er faktisk det hun ønsker. Selv om hun nok ønsker et forhold enda mer. Men hun forguder deg og uansett hva du bruker henne til blir hun fornøyd. Hun ønsker en kontakt Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Være sammen med noen som tilber deg ender vel som regel opp med sjalusi fra denne personen hvis du henger med noen andre... Kan jo takle det i noen uker, men hadde ikke holdt ut i flere år. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg sa ja til en meget lignende situasjon, så jeg sier fyr på .. Så lenge jenta vet at hu ikke har kjangs på ett forhold, hun vil nok håpe innerst, men tro hører hjemme i kirka... Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Jeg ville ha gitt det en sjanse. Lenke til kommentar
Dauskrott Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Det som er den store risikoen her er at du blir sjefen og hun underkaster seg helt. Det er ikke helt sunt for noen av dere. Om noe skal fungere må partene være på samme bølgelengde. Lenke til kommentar
N|troXx Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Har hatt en slik jente etter meg en gang.. Prøvde meg med å si at jeg hadde familie og var et utro svin osv til slutt for at hun skulle gå sin vei. Måtte tilslutt ha hjelp av noen venner for å få henne til å forstå at det kom aldri til å funke mellom oss på noe plan. Så er følelsene der, gå på, da kan dette bli fantastisk, men om det er en tanke om tvil. Hold deg unna, jo mer du gir henne, jo hardere sitter hun fast. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå