Gå til innhold

Noe nytt om slippdato for Xperia X10?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har håp men er skeptisk. Den siste virkelige gode telefonen fra SE var 995. X1 var en møkkatelefon, X2 er visstnok en skikkelig en møkkatelefon og de andre nye modellene som Satio osv får vel heller ikke akkurat stående applaus. Jeg har tro på android men jeg er ikke sikker på at SE er in the flow når det gjelder å komme med skikkelig gode produkter. Jeg vet ikke hva som har skjedd men de virkelig dyktige folkene har visst forlatt SE til fordel for andre mobilselskaper. Jeg vet ikke om dette er sant men ting kan jo tyde på det.

Lenke til kommentar
Jeg har håp men er skeptisk. Den siste virkelige gode telefonen fra SE var 995. X1 var en møkkatelefon, X2 er visstnok en skikkelig en møkkatelefon og de andre nye modellene som Satio osv får vel heller ikke akkurat stående applaus. Jeg har tro på android men jeg er ikke sikker på at SE er in the flow når det gjelder å komme med skikkelig gode produkter. Jeg vet ikke hva som har skjedd men de virkelig dyktige folkene har visst forlatt SE til fordel for andre mobilselskaper. Jeg vet ikke om dette er sant men ting kan jo tyde på det.

Takk for svar

Har selv en W995, men kjøpte også en HTC HD2 grunnet at jeg ikke likte å skrive SMS med 995, men bortsett fra det er 995 en knallgod tlf.

Ja, vi får bare håpe at ikke alle dyktige folk har forlatt SE til fordel for andre. Denne gang bør SE lykkes når de lanserer Xperia X10, ellers kan de fort være akterutseilt, men personlig har jeg stor tro på nylanseringen.

PS: kjører du Audi?

Lenke til kommentar
X2 er visstnok en skikkelig en møkkatelefon...

Jeg snakker ukentlig med en som beta-tester denne telefonen, og han virker i allefall meget fornøyd. Hva vet det med X2 som får deg til å kalle det en møkkatelefon?

Sier han noe om hvordan den er i forhold til HTC HD2?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...