Hipatia Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 FÅR EN LASTET NED NORSK SPRÅK VIS EN KJØPER FRA PIXMANIA ELLER ANDRE UTENLANDSKE STEDER?? Lenke til kommentar
pululf Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 DET VET JEG IKKE, MEN DET BURDE NOK GÅ AN! Ser du hvor irriterende det er å lese med caps lock? Lenke til kommentar
Hipatia Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) DET VET JEG IKKE, MEN DET BURDE NOK GÅ AN!Ser du hvor irriterende det er å lese med caps lock? . Beklager så mye at caps locken var nede!!!! Endret 10. februar 2010 av Hipatia Lenke til kommentar
pululf Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Skriv skikkelig da mann! Og tviler på at det var et uhell at du skrev med store bokstaver. Lenke til kommentar
oyveggen Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 FÅR EN LASTET NED NORSK SPRÅK VIS EN KJØPER FRA PIXMANIA ELLER ANDRE UTENLANDSKE STEDER?? Norsk tastatur er ikke noe problem (last ned gratis fra Market). Hvis du mener norsk språk i menyer og slikt, så var ikke det noen medfølgende option da jeg fikk min fra UK for et par uker siden. Nydelig telefon, forresten! Lenke til kommentar
Hipatia Skrevet 17. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2010 FÅR EN LASTET NED NORSK SPRÅK VIS EN KJØPER FRA PIXMANIA ELLER ANDRE UTENLANDSKE STEDER?? Norsk tastatur er ikke noe problem (last ned gratis fra Market). Hvis du mener norsk språk i menyer og slikt, så var ikke det noen medfølgende option da jeg fikk min fra UK for et par uker siden. Nydelig telefon, forresten! Takk for seriøst svar:) Min er kommet i dag,skal hente den etter jobb. JOHO!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå