jespah Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Jeg har gjennomgått det meste av siden til Kilroytravels, og kan ikke annet enn å legge merke til at prisene er meget lave. Jeg forstår det slik at alle prisene er uten boutgifter (hotell etc.), men er det andre utgifter som kommer til? Er Kilroy et billigere alternativ? Hvis noen har erfaringer med de, vennligst del de her Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Hva som er inkludert og ikke inkludert står spesifisert i reisebeskrivelsen. På mange av turene er kost og losji inkludert i prisen, andre turer er kun med flybillett. Videre er det vanlig at man betaler en pris til Kilroy Travels (flybillett, administrasjon etc.), og en til de lokale turopperatørene (local payment, ofte i USD). Kilroy er agent for flere turoperatører som blant annet Dragoman or Interpid Travels, for å nevne noen. Jeg har brukt Kilroy Travels mye i Sentral-Afrika, og kan ikke annet enn å si meg meget fornøyd. Endret 9. februar 2010 av Lager-Frank Lenke til kommentar
Euklid Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Kan jeg spørre hva slags typer turer du har vært på i Afrika, Lager-Frank? Lurer på en av variantene fra Johannesburg til Nairobi, nemlig. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 Har sett flere svært lavt prisede tilbud fra Killroy, men når man leser nøye forutsetter prisene at man kjøper svært dyre pakker med omreise dit hvor man skal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå