rambo555 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 For en uke.. hvordan i helv ser et budsjett ut? noen som har en enkel modell som jeg kan følge? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 inntekt og utgift. så skal det helst gå i null eller pluss Lenke til kommentar
rambo555 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Bra eksempel. skal bare lage en enkel en.. altså va jeg har brukt denne uka.. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Bra eksempel. skal bare lage en enkel en.. altså va jeg har brukt denne uka.. fin frem blyant og papir. tegn en strek midt på papiret. til venstre skriver du inntekt og til høyre skriver du utgift. så noterer du ned det som skal på inntekt til venstre og det som har vært/er utgift til høyre. i bunnen summerer du sammen tallene på vær side av midtstreken, bruk kalkulator og gå gjennom tallene to ganger så er du sikker du får riktig. når det er gjort så kan du jo trekke i fra summen av utgifter på summen av inntekt og du ser om du har gått i +, - eller null... enklere en det blir det ikke. alt annt er jo bare "pynt" eller hadde du noen regler å forholde deg til om hovrdan budsjettet skal lages? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå