Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

En diskusjon rundt kjønnsfordeling og arbeid i hjemmet

Anbefalte innlegg

Når ble 3-4 timer, en hel dag? Det er dog noe som sier at penger= nødvendig for å betale regninger.

Om han ikke hadde jobbet så mye, kunne vi ikke hatt nye, trygge biler, en pent hus uten lån, mulighet til å reise på ferie til utlandet, eie en større daycruiser etc.

Jeg skal ikke påstå at arbeidet hun gjør er greit, for det vet jeg at det ikke er. Det er kjedelig, ingen tvil om det. Det er heller ingen som tvinger henne til å vaske, jeg finner faktisk knapt noen grunn til å vaske HVER DAG. Jeg kan gå med på hver andre eller tredje dag, det er en vane, ikke nødvendighet. Mamma er den som ville ha en ny bil, det var hun som syntes vi skulle bytte ut den gamle båten, og det er hun som har hatt lyst til å pusse opp. Vi har selvsagt hatt masse glede av dette alle sammen, men hun etterspør det, og slike goder har en pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mente ikke at hun vasket hele dagen, siktet mer til at det sikkert er kjedelig å være hjemme hver dag, uten å ha noe å gjøre.

"Om han ikke hadde jobbet så mye, kunne vi ikke hatt nye, trygge biler, en pent hus uten lån, mulighet til å reise på ferie til utlandet, eie en større daycruiser etc."

Det er ikke sikkert det er slik i din familie, men jeg blir ihvertfall mye lykkeligere av å snakke med foreldrene mine og ha det kjekt med dem, enn å eie all verdens ting.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...