Greven22 Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Heisann .. Jeg er ute etter et include script som som jeg kan linke til mapper i " include " mappa. Det jeg har nå fra Raweb kan ikke dette og da blir det så fryktelig "rotete" Ender opp med MASSE filer i "include" mappen min .. Jeg kan ikke så mye PHP og har har ikke tenkt å lære det ordentlig før i sommer -- så jeg trenger et script.. Noen som vet om et / har et som de vil dele ? Lenke til kommentar
christt Skrevet 5. juni 2003 Del Skrevet 5. juni 2003 Jeg er ute etter et include script som som jeg kan linke til mapper i " include " mappa. Kan du forklare litt nærmere hva du ønsker? Lenke til kommentar
yNx Skrevet 7. juni 2003 Del Skrevet 7. juni 2003 Hvis jeg har forstått deg rett kan dette være en måte å gjøre det på: <?php if($til == "side1") { include("inc/side1.php"); } else if($til == "side2") { inlcude("inc/side2.php) } else { include("inc/forside.php"); } ?> En annen måte er ikke sikker, men den sparer deg for mye arbeid. Du må kalle filene det samme som i linken.: <?php if($til) { include("inc/$til.php") } else { include("inc/forside.php"); } ?> Den siste er jeg litt usikker på om virker, men det virker logisk. Lenke til kommentar
BlueEAGLE Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Heisann ..Jeg kan ikke så mye PHP og har har ikke tenkt å lære det ordentlig før i sommer -- så jeg trenger et script.. Hvorfor ikke lære det med en gang? Lenke til kommentar
yNx Skrevet 9. juni 2003 Del Skrevet 9. juni 2003 Heisann ..Jeg kan ikke så mye PHP og har har ikke tenkt å lære det ordentlig før i sommer -- så jeg trenger et script.. Hvorfor ikke lære det med en gang? [dårlig poet] Det finnest folk med dårlig tid det finnest folk som går forbi det finnest folk som er lat men alle spiser og nyter mat [/dårlig poet] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå