tribbz Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Har denne skjermen: Benq og dette skjermkortet: http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=574228 Det hele fungerer fint når jeg bruker DVI tilkobling, men jeg hadde en HDMI kabel liggende og bestemte meg for å teste denne. Btw noen som vet om man ser noe særlig forskjell på DVI og HDMI signal?? Anyways, bildet som kommer opp på skjermen, er noe forminsket i forhold til selve skjermstørrelsen og det framstår "lilla-aktig" Alle innstillingene både på skjermen og PC'n er lik som før. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 HDMI brukes til film og video, fra f.eks en DVD spiller. DVI brukes med PC. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1201831 Lenke til kommentar
tribbz Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Fikk løst problemet med størrelsen på bildet, men bildet er fortsatt "lilla-ish".. Jeg kan selvfølgelig bare bruke DVI inngangen, men synes det er kjekt å vite hva som er galt Jeg prøvde HDMI kabelen på blue-ray spilleren min og den viste bra bilde der, så den er det ikke noe galt med. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 (endret) Kan være det er dårlig kvalitet på kabelen. Mange har opplevd at dårlig bilde forsvinner ved å bytte. Satt faktisk akuratt å leste customer-review fra en fyr som var borte i det. Klager over "røde pixler/red snow" over skjermen og tror det er skjermkortet; Prøver deretter annen kabel og problemet forsvinner; Ikke sikkert det er samme issue hos deg, men kan kanskje være det. Endret 10. februar 2010 av Mekkus Lenke til kommentar
tribbz Skrevet 12. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2010 Ahha, skal prøve med en annen kabel å se om problemet forsvinner Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå