King_Canute Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Jeg har akkurat satt opp en server med Win7 64bit home edition, men så mangler denne versjonen fjerntilkobling, noe som jeg ikke fant ut før jeg hadde kjøpt det. Så nå lurer jeg på om hvilket program vil fungere best til fjernstyring av serveren. Noen som kan hjelpe meg? Programmet trenger ikke å nødvendigvis være gratis, men gratis er jo et greit alternativ til dyre programmer som Symantec Pcanywhere, som jeg synes fungerer veldig dårlig. Noen ideer her til programmer for fjernstyring? Mulig dette innlegget er på feil plass, men tar en sjangs da det har noe med server å gjøre. Endret 9. februar 2010 av ICS-FD Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 10. februar 2010 Del Skrevet 10. februar 2010 Logmein.com er et greit alternativ. Installer programmet på PC-en du skal koble til, deretter kan du logge på denne via nettleseren fra en hvilken som helst annen PC. Gratisversjonen duger for min del. Lenke til kommentar
King_Canute Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 uVNC Har prøvd ultra vnc, men det ville ikke funke, hvorfor vet jeg ikke. TeamViewer Team viewer ser ut som et greit alternativ, skal sjekke det ut. Har funnet et program som heter Radmin Viewer, som også ser ut til å fungere greit, men det er ikke gratis, men heller ikke noe særlig dyrt. Takker for innspill. Lenke til kommentar
Geeek Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 uVNC skal funke helt fint det. Må jo åpne porter selvfølgelig. Lenke til kommentar
MrQuiet Skrevet 19. februar 2010 Del Skrevet 19. februar 2010 Google er din venn! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå