bjornthans Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Hei. jeg er ganske fersk på dette med egenbygging men har nå bestillt endel komponenter. er det noen som kan gi meg en tilbakemelding på dette oppsettet. skal hovedsaklig brukes til flightsimulator (FSX) med endel Addons. Hovedkort Kabinett Prossesor Hard disk skjermkort Strømforsyning minne (2x2 gb 1066mhz) Cpu kjøler Hva tror dere? Endret 9. februar 2010 av bjornthans Lenke til kommentar
XfiX Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) det er greit oppsett men skjermkorte da jeg kommer rett til sapphire sin hjemme side. men jeg tror du kan få mere for pengene Endret 9. februar 2010 av XfiX Lenke til kommentar
bjornthans Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 det er greit oppsett men skjermkorte da jeg kommer rett til sapphire sin hjemme side. men jeg tror du kan få mere for pengene He er det rette skjermkortet. skjermkort jeg håper dette vil funke sammens. eller er det noe annet jeg bør se på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå