Gå til innhold

Gaming PC, kombinasjon av AMD og ATI


Anbefalte innlegg

hei! Muligens ny bestilling fra komplett :D Satt sammen en liste med AMD og ATI, som sies å være den beste/nye kombinasjonen innen gaming. Gaming er hovedmålet, med andre småting da. Jeg tok ikke med lydkort, men burde jeg? Jeg vet også at kabinettet ikke skal passe til skjermkortet, men tenkte jeg skulle klare å "modde" litt til det passer. Tips til tøffere mid towers er velkommne helst under tusenlappen da :)

 

Her er listen i alle fall ... Takk for alle svar og tips ;D

 

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mod...88-70ed80f262ef

Endret av Marekatten
Endret emnetittel til noe mer beskrivende
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grafikkortet ditt passer ikke i det kabinettet. Du må ned på 5850 eller bytte kabinett for å få denne pakken til å spille på lag desverre. dette er også serdeles vanskelig å modde, da grafikkortet stikker noen centimeter utenforbi, noe som igjen vil føre til at diskene dine vil muligens stå ustabilt.

Endret av Gengahl
Lenke til kommentar
Grafikkortet ditt passer ikke i det kabinettet. Du må ned på 5850 eller bytte kabinett for å få denne pakken til å spille på lag desverre. dette er også serdeles vanskelig å modde, da grafikkortet stikker noen centimeter utenforbi, noe som igjen vil føre til at diskene dine vil muligens stå ustabilt.

å fan* kansje man må vurdere at annet kabinett da heller få å få det til å passe..

Lenke til kommentar
Grafikkortet ditt passer ikke i det kabinettet. Du må ned på 5850 eller bytte kabinett for å få denne pakken til å spille på lag desverre. dette er også serdeles vanskelig å modde, da grafikkortet stikker noen centimeter utenforbi, noe som igjen vil føre til at diskene dine vil muligens stå ustabilt.

å fan* kansje man må vurdere at annet kabinett da heller få å få det til å passe..

 

 

Sorry guys.. er hvist på feil tråd jeg. :blush:

Endret av bjornthans
Lenke til kommentar
poenget med 1TB hdd var at jeg ikke trengte så mage disk plasser. kan skjære/kutte ut en disk plass lett, så ingen problem der. men dette er vel en grei pakke ja? :D

 

poenget med 1TB hdd var at jeg ikke trengte så mage disk plasser. kan skjære/kutte ut en disk plass lett, så ingen problem der. men dette er vel en grei pakke ja? :D

 

hvorfor ikke bare gå for et midi kabinett som faktiskt støtter det kortet, og fks radeon 5970. Virker jo tull å betale for det kabinettet der du skal drive og kutte og skjære.

 

Antec 902 syntes jeg er veldig bra kabinett, det støtter forresten akkurat radeon 5970 også. Så slipper du å kjøpe nytt kabinett hvis/når du skal oppgradere gpu

Endret av henrikrox
Lenke til kommentar

Psu'en er stor nok så lenge du ikke planlegger å overklokke cpu eller gpu og har heller ikke planer om å kjøre SLI.

 

Personlig så hadde jeg kanskje gått for en 750W fra corsair, men tror du skal greie deg fint med den du har valgt.

 

Ellers så bør du som sagt velge et annet kabinett om du skal burke skjermkortet.

Lenke til kommentar

Dersom Crossfire er aktuelt er det nok greit å gå for 750Watteren fra Corsair ja. HD5870 drar en del på max og det er greit å ha litt å gå på.

 

Den CPU-kjøleren du har valgt har fått lunkne anmeldelser så vidt jeg har fått med meg. Noctua NH-U12P er nok et bedre valg.

 

Kikka på Gigabyte sine HK med AMD790FX? Personlig liker jeg layouten og spesifikasjonene på GA-MA790FXT-UD5P.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...