Gå til innhold

Oppdrag i GTA Vice City


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hyman Memorial Stadium er åpen fra 20:00 til 23:59.

Enig i at helikopterkontrollene kunne vært bedre, men de funker fint når man først har vent seg til dem.

Skimmeren burde ikke være så vanskelig å få opp i lufta, bare å kjøre og holde inn numpad 6 (default kontroller)

Med isbilen må man tute for å slå på musikken og lokke til seg kunder. Man må også plukke opp bilen fra fabrikken og ikke gå ut av den, hvis man går ut og inn igjen funker oppdraget ikke lenger, da får man vente til bilen respawner i fabrikken. Man må selge 50 is på rad og gå ut av bilen frivillig etterpå.

Båtoppdraget synes jeg var enklest med den hvite båten med spoiler, den var mer stabil på hoppene. Cluet her er trening og atter trening (og alle hoppene på rad), da kan man godt klare det med 20 sekunder i lomma.

Lenke til kommentar

1. På Iskrembrettet så klarer jeg ikke å selge noe is, jeg stopper og trykker på rshift,lshift men ingen effekt...og åssen får jeg bilen i "park"?

 

Det må være et sånt lite kort trykk, sånn som man har når man slår på sirena til utrykningsfartøyene.

 

Med å få bilen i park, mener de å stoppe helt opp.

Lenke til kommentar

>Jeg har rundet spillet men har noen spørsmål.

 

>Finnes det to helikoptere med skyting? Isåfall hvor?

 

Apache: Militærbasen når du har rundet alle historie-missions

Helipaden ved et hus rett sør for huset du kan kjøpe ved Pole Position, kommer fram når du har rundet 100%

Sea Sparrow: Bak Vercetti Estate når du har funnet 80 pakker.

 

>Hva med de 2 skjulte missions, hva var det?

 

Har klart 100% og ikke vært borti noe sånt, finner ingen info om dem på nettet heller. Virker ikke som de finnes.

 

>Og hvem i %¤#* har tålmodighet til å finne alle de "hidden packages"!?!

Jeg.

Lenke til kommentar

Vel, har nå siden sist fullført sykebil-oppdraget og Politi-Vigilanteoppdraget, samt kjøpt trykkeriet + taxisentralen og fullført de respektive oppdragene relativt greit.

 

Men akkurat nå sliter jeg med de samme problemene som n0th1ng, nemlig å få Mr. Whoopee til å spille musikk (horn-kommandoen ser ikke ut til å fungere, selv om den gjør det i andre biler), og dermed få solgt "isene". Og dessuten å få sjøflyet opp i lufta i "Di|do Dodo". Flyet ser ikke ut til å ha nok fart til å lette, uansett hvor mye jeg holder inne Pil Opp/W-tasten. Og lettetasten (satt til KP 5 for enkelthetens skyld) ser ikke ut til å ha noe effekt. Dette systemet fungerte glimrende under det ene Haiti-oppdraget med RC-flyene. Skal prøve med PS2-kontrolleren min i stedet (har en slik PlayStation->USB konverter) og se om denne fungerer bedre...

 

EDIT: PS2-kontrolleren funket som gull, måtte bare sette Controller Mode til "Classic". Takket være denne fikk jeg til "Dild0 Dodo", sjøflyet trengte visst en god del fart for å lette (måtte nesten helt ned til broa ved golfbanen). Resten av oppdragene til filmstudioet gikk relativt greit, bl.a var det skikkelig tøft å hoppe fra hustak til hustak med PCJ-600'en...

 

SimenAndre: Takker for tipsene angående Politi-Vigilanteoppdragene, cluet var vel bare å ikke komme høyere enn 2 stjerner slik at man kunne finne biler man kunne kjøre inn i sprayesjappa, og ved 1 stjerne holde seg lavt og vente til denne forsvant. Tida var ikke noen problem, hadde over 9 minutter på meg på det meste...

Lenke til kommentar
Men akkurat nå sliter jeg med de samme problemene som n0th1ng, nemlig å få Mr. Whoopee til å spille musikk (horn-kommandoen ser ikke ut til å fungere, selv om den gjør det i andre biler), og dermed få solgt "isene".

 

Jeg sleit litt med dette til å begynne med, jeg og.

 

- Finn et fortau hvor det er mye folk (3-4 holder)

- Stopp HELT opp

- Trykk lett på Shift-tasten. Det hjelper ikke å holde inne lenge, du må trykke veldig fort.

- Vent på at folk kommer bort til bilen din og kjøper "voksen-is".

- Pass hele tida på at purken ikke nærmer seg bilen. Med en gang du ser en politimann, trykk gassen i bånn!

Lenke til kommentar
Apache: Militærbasen når du har rundet alle historie-missions  

Helipaden ved et hus rett sør for huset du kan kjøpe ved Pole Position, kommer fram når du har rundet 100%  

 

Hmm. Det virker ut som Apache kommer først til Millitærbasen, så hvis tar man alle de 100 hidden packages først kommer den da til Millitærbasen, tar man og runder det først kommer det da til Millitærbasen. Så når man har både tatt 100 hidden packages og rundet det så kommer den til Ocean Beach Mansion som ligger helt sør på den første øya. Så hvis det er Ocean Beach Mansion som du mener så trenger man ikke å få 100%. Det er litt feil.

Lenke til kommentar

Der klarte jeg lvl 184 på viligiance!! :woot: Brukte hunter.

 

Grunnen til at jeg fikk så mye, kunne fått mye mer. Nesten alle bilene kom på samme plassen på flyplassen. Var bare å holde inne skyteknappen :wink: Tjente da 100millioner, og 2 millioner på hvert lvl på slutten.

 

Brukte en god del kuler i følge stats :D Fikk også over 20000 som krminell, hukser ikke hva det var. Butcher kanskje?

Lenke til kommentar
Så hvis det er Ocean Beach Mansion som du mener så trenger man ikke å få 100%. Det er litt feil.

OK, skrev fra minnet. Det har dessverre ikke CRC ;)

Takk for svarene. Må bare si at enten er du en føkkings tålmodig liten soab, eller så har du brukt walktrough.

:yes:

Jeg har brukt walkthrough. :yes:

Lenke til kommentar
Jepp, brannbil oppdrag er absolutt å anbefale for å få mye penger. Jeg kom til level 36 og tjente mange hundre tusen.

 

Ble litt sur når jeg skulle stoppe en brann ved flyplassen, så var det en tulling som brente som løp inn i bygningen. Hvordan i huleste skal jeg klare å slokke han? Han kom aldri ut igjen heller. Går ikke an å ramme noen av vinduene og kjøre inn heller. Grr

 

Jeg opplevde at en som brant løp inn i en pizza butikk. Jeg klarte å spyle han ved å kjøre helt inntil inngangen, men vannstrålen kommer ut høyere enn inngangen så jeg tror jeg spylte han gjennom veggen.

 

Etter å ha spilt brannbil-oppdrag 4 timer i stekk samt i alle bydelene har jeg meget store problemer med å forstå hvordan dere klarer det så tilsynalatende veldig lett, jeg klarte maks Level 12. Enten så springer de j***a folkene inn i bygninger (SPESIELT pizzahuset når jeg er i Downtown), rett inn i brannbilen, eller rundt i ring slik at det er umulig å treffe dem med vannstrålen, selv når jeg bruker PS2-kontrolleren! Det er som om de forbanna menneskene ikke ønsker å bli reddet!!! Nei, jeg gir blanke F i brannbilen inntil videre, og får heller begynne på "Gone in 60 Seconds" og "Fast And The Furious"-oppdragene (Sunshine Autos)...

 

EDIT: Gikk igjennom en tråd hos Rage3D-forumet angående GTA:VC. Det viser seg at problemet med ufullstendige teksturer som må lastes gradvis inn når Frame Limiter er skrudd av oppleves av en god del folk. En av løsningene som ble foreslått, var å kjøre GTA:VC i kompabilitetsmodus mot Win98/Me (høyreklikk snarvei, velg Properites. Trykk på "Compability"-arkfanen, aktiver "Run this program in compability mode for:" og velg Windows 98 / Windows Me). Jeg testet ut denne løsningen, og kan med glede si at jeg endelig kan kjøre med Frame Limiter av (farvel til crappy 30fps) uten korrupte/delvis innlastede teksturer. Eneste ulempen med denne "workarounden" er at introvideoene hakker/oppdateres langsomt ved avspilling. En mulig forklaring på dette er at kompabilitetsmodusen reduserer maskinvareakselerasjonen på videoavspilling.

Lenke til kommentar
På stats står det 0 off 15 stores knocked off. Hva betyr det? Har jeg ikke rana noen butikker eller?

Tydeligvis ikke. Gå inn i en butikk (unntatt pizzabutikk) og sikt på ekspeditøren med et våpen, så får du penger (og stjerner). Hvis du tar vekk siktet trykker han på alarmen, hvis dette skjer før du har fått noen penger regnes det ikke som et ran, og kommer ikke i stats.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...