Gå til innhold

Oppdrag i GTA Vice City


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har spillt en stund, men nå er det ikke flere oppdrag å gjøre, ihvertfall så kommer det ikke opp noen sånne steder på kartet. Men det oppdraget jeg gjorde til slutt virket ganske lett og det kom ingen rulle tekst, som det gjorde i GTA3. Jeg lurer på hva det siste oppdraget er. Kansje noe tull i min versjon?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det siste oppdraget blir du oppringt for, så er det å dra til Vercetti Estate (kan være du har blitt oppringt, og ikke fulgt med eller no sånt, så du kan prøve å dra dit) . hva du må gjøre for å bli oppringt vet jeg ikke, for jeg hadde et par oppdrag igjen akkurat da..

Lenke til kommentar

Du har sikkert ikke kjøpt alle eiendommene du skal ha.

Bla. Kaufman taxi, Printworks, Malibu, Moviestudio.

Ja, jeg vet at det ikke er slik det skrives.

Har alle funnet Hunter helikopteret? (ligner på en apache).

Er det noen som vet om det går an og save med et helikopter noen plass?

Lenke til kommentar

I går fikk jeg gjenskapt følelsen fra introen til Taxi 1-filmen (der Daniel kjører i full fart med pizza-scooteren) ved å utføre pizza-oppdraget. Da jeg hadde levert 50 pizzaer, ble oppdraget fullført og jeg fikk til sammen 5500$ samt at max Health ble økt til 150.

 

Hvordan i huleste får man til oppdraget man får etter å ha kjøpt båthavna? Jeg har prøvd utallige ganger, men får det aldri til (slipper ut av tid rett etter å ha passert broa ved Vice Point (ca. 20 sek etter å ha passert den høyblokka som jeg bombet med RC-helikopteret). Finnes det noen form for "Turbo/Nitro" for båtene..?

 

Et spm til: Hva er det som gjør Malibu Club verdt de 120000$ det koster å kjøpe den..?

Lenke til kommentar
...

 

Et spm til: Hva er det som gjør Malibu Club verdt de 120000$ det koster å kjøpe den..?

 

 

Du får noen artige oppdrag å gjøre, pluss muligheten til å tjene masse pæng. Jeg ble også oppringt om at mafiaen var i byen rett etter at jeg var ferdig med oppdragene på Malibu.

 

Som en annen sa så må man ha Malibu, trykkeriet, taxiselskapet og filmstudioet for å "trigger'e" mafiaen.

Lenke til kommentar

Jo. Malibu Club genererer en kjempe stor revenue, jeg husker ikke hvor mye men det var en god del. :woot:

 

Du får noen flere oppdrag. The Brakeout?, The Driver, The Shootist, The Job (ikke denne rekkefølgen).

 

Så når du har råd... KJØP Mailbu Club! Jeg synes det kunne ha vært mange flere "virkelige" oppdrag. Ikke kjedlige jobber som : 100 hidden packages, rampages osv. :(

Lenke til kommentar
Jo. Malibu Club genererer en kjempe stor revenue, jeg husker ikke hvor mye men det var en god del.  

10000$ Største i spillet

 

Så når du har råd... KJØP Mailbu Club!  Jeg synes det kunne ha vært mange flere "virkelige" oppdrag.

Var det første jeg kjøpte :roll:

Tok litt tid før jeg fikk penger til de andre etter det :-?

Lenke til kommentar

Hvordan i huleste får man til oppdraget man får etter å ha kjøpt båthavna? Jeg har prøvd utallige ganger, men får det aldri til (slipper ut av tid rett etter å ha passert broa ved Vice Point (ca. 20 sek etter å ha passert den høyblokka som jeg bombet med RC-helikopteret). Finnes det noen form for "Turbo/Nitro" for båtene..?

 

Nei, men det skulle ikke være så fryyktelig vanskelig. De to båtene er langt fra like, så hvis du har problemer med den ene foreslår jeg at du prøver med den andre (en av dem er veldig vrien å svinge med).

 

Joachim

Lenke til kommentar
Nei, men det skulle ikke være så fryyktelig vanskelig. De to båtene er langt fra like, så hvis du har problemer med den ene foreslår jeg at du prøver med den andre (en av dem er veldig vrien å svinge med).

 

Har i hovedsak kun brukt den brune båten, da båten med "spoiler" viste seg (som du nevnte) å være vanskelig å styre. Får gi denne en sjans til da...

 

GTA:VC er et kongespill, men ikke uten bugs. Den nye loade-teknikken gjør som kjent at loadetidene holdes på et meget lavt nivå (i motsetning til GTA3). Men en konsekvens av dette er at det lett oppstår grafikkfeil, særlig hvis man f.eks kjører i en rasende fart med en PCJ-600 langs hovedgaten gjennom Little Haiti & Havana. Teksturene ser ut til å lastes inn som et progressivt JPG-bilde (bildet er uskarpt i begynnelsen, og blir skarpere etterhvert), og enkelte plasser lastes de ikke inn i det hele tatt. Det ser også ut som at "Draw Distance"-kontrollen er "broken", jeg ser ingen forskjell på laveste og høyeste innstilling. Har prøvd den uoffisielle 1.1-patchen, uten resultat. Kjører spillet på et Radeon 9700 Pro AIW med Cat 3.4 drivere, det går 100% glatt med 4xAA og 16xAniso på 1024x768x32.

 

Men en av de mest idiotiske "buggene" la jeg merke til under pizza-oppdraget. En av kundene stod faktisk inne i selve pizzasjappa (den i Little Haiti - jeg måtte kjøre inn i butikken og levere pizzaen der)! Lite logisk, eller hva?

 

Eier nå alle Safe Housene, samt Cherry Poppers (hva skal man gjøre der?) og Pole Position. Får nå tjene litt mer peng til å kjøpe de 4 nevnte nøkkelstedene, samt gjøre oppdrag med politibilen, sykebilen, brannbilen og taxien for å øke stats'en til Tommy ytterligere...

Lenke til kommentar
Er det noen som vet om det går an og save med et helikopter noen plass?

Du kan lagre et helikopter i den største garasjen ved Hyman Condo. Bare land foran og dytt den inn.

 

Edit: Jeg har noen ganger hørt en telefon (som ikke vises på kartet) som har ringt rundt Hyman Condo, og en annen gang i Vice Point, men jeg klarte ikke å finne de.

Har noen peiling på hva dette er? Er det de hemmelige oppdragene som fondus nevnte?

Jeg har lest i en guide om hva man må gjøre for å få 100%, men har ikke sett noe til de telefonene jeg har hørt (og heller ikke de to hemmelige oppdragene...).

Lenke til kommentar
Eier nå alle Safe Housene, samt Cherry Poppers (hva skal man gjøre der?)

Ta isbilen og selge 50 'is' på rad. Når du har gjort det må du gå ut av bilen frivillig, blir du kastet ut eller arrestert, eller går ut før du har solgt 50, må du begynne på nytt.

 

 

Jeg har noen ganger hørt en telefon (som ikke vises på kartet) som har ringt rundt Hyman Condo, og en annen gang i Vice Point, men jeg klarte ikke å finne de.  

Har noen peiling på hva dette er? Er det de hemmelige oppdragene som fondus nevnte?

Det er kanskje mobiltelefonen din? De eneste gangene jeg har tatt telefonen i en telefonkiosk har de ført ringt på mobilen og sagt "Get to the payphone in (etellerannetsted)", når man kommer dit er det en rosa sirkel fortan telefonen, tror den viser på radaren også.

Kan ikke huske noe om to 'hemmelige' oppdrag, og jeg har rundet Vice City.

Alt jeg fikk var en søplete t-skjorte...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...