christofferv Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Hei, Som topic sier sliter jeg altså litt med import av en .mts fil! Har importert, redigert og rendret .mts filer uten problemer tidligere og gjør det for så vidt nå også. Problemet oppstår på en enkelt fil. Alle filene er hentet fra samme videokamera, fra samme kveld! Jeg kan spille av filen i VLC forøvrig, men får ikke åpnet den i Vegas! Jeg får bare opp et stoppskilt når jeg prøver å dra den til tidslinja fra Exploreren i Vegas!? Liten update: Når jeg markerer fila i exploreren i Vegas, står det ikke noe informasjon om fila (bare hva den heter og "adresse") men verken video eller audio info står der! I tillegg: Dersom jeg høgreklikker > Properties og ser på type står det MPEG-1 Transport Stream, men på akkurat det klippet jeg er ute etter står det: VLC Mediafile (.mts)! Kanskje det hjelper anngående løsning på problemet!? Noen som har hatt problemet tidligere, eller vet hva som er galt!? Takker på forhånd! CV Endret 9. februar 2010 av cv-trial Lenke til kommentar
christofferv Skrevet 10. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2010 Tydeligvis ikke et kjent problem!? Noen som vet om gratisprogram som kan konvertere fra .MTS til .AVI eller lignende da? UTEN at de vannmerker de! =S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå