Mnett Skrevet 4. juni 2003 Del Skrevet 4. juni 2003 Hei Jeg trener noen til og programere et program/script hvor jeg kan ha en kundedatabase. Altså hvor jeg kan legge inn informasjon om kunder og lett finne dem osv. webbasert eller et program Som betaling får du: Webhotell med 500mb plass og 5gb trafikk. Ta kontakt om dette er innteresant Lenke til kommentar
abcd423417984 Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 har du tilgang til mySQL? og hvor lenge er dette webhotellet gyldig? Lenke til kommentar
tasle Skrevet 24. juli 2003 Del Skrevet 24. juli 2003 Et dedikert program for å holde rede på kundene dine kan jeg godt lage, men ikke for "et eple og en klapp på skulderen". Jeg har mitt egen webserver og trenger ingen flere, men for noen tusen lager jeg gjerne et program til deg. Prisen vil nok avhenge av hvor mange finesser du vil ha i kundedatabasen. Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Fixer det både som program og web mot en liten symbolsk sum + reklame, forutsatt at du vil ha det som java/javaservlets Lenke til kommentar
smetho Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 Litt mer informasjon om hvordan du vil ha det og hvor omfattende du vil ha det hadde vært greitt. Antar du har database vi kan bruke til formålet? Lenke til kommentar
enden Skrevet 26. juli 2003 Del Skrevet 26. juli 2003 hmm, la nettopp merke til at tråden ble startet 04 jun. Mulig det ikke er så veldig aktuelt lenger? Men en bekreftelse hadde gjort seg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå