dan83 Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Hva syntes dere; er det noe poeng å redigere vekk hotellene i bakgrunnnen? Er fargemetningen ok? Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 9. februar 2010 Del Skrevet 9. februar 2010 Komposisjon og farger er fint. Like forøvrig denne fargemetningen langt bedre enn hva du vanligvis pleier å gjøre. Men hva i all verden skjer med fokusen? Ser ut som du har lagt på en blur i ettertid. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 9. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2010 (endret) Komposisjon og farger er fint. Like forøvrig denne fargemetningen langt bedre enn hva du vanligvis pleier å gjøre. Men hva i all verden skjer med fokusen? Ser ut som du har lagt på en blur i ettertid. Har forresten senket vibrance og fargemetning på de fleste av bildene mine nå, så ting burde være bedre på dette området Er ikke sikker på hva du mener med fokusen, men hvis du tenker på forgrunnen der, så er det vann som er i bevegelse i hvert fall:) Men skal sis at jeg derimot har mistet litt detaljer i bilde pgr av at jeg har blit nøtt til å fjerne litt støy i LR2 (nettopp en av årsakene til at jeg skal skaffe meg et speilrefleks i løpet av denne uke; lei av å få litt støy innimellom, også ved iso 100,under dårlige lysforhold) Endret 9. februar 2010 av dan83 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå